Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Malvert en Kannibaal

Ga naar beneden

Malvert en Kannibaal Empty Malvert en Kannibaal

Bericht  Kannibaal ma apr 30, 2012 5:51 am

Malvert loopt de kantoor van Kannibaal binnen.
Malvert: Wanneer krijg ik nu eens mijn rematch voor de titel?
Kannibaal: Zorg jij nu maar eens eerst dat je je matches wint. De afgelopen weken waren nu niet echt om over naar huis te spreken Malvert.
Malvert: Het zat inderdaad tegen, maar dat wilt niet zeggen dat ik er niet klaar voor ben.
Kannibaal: Luister, Vanavond heb je nog een match tegen Valerio. Jullie zijn beiden kandidaten voor de Young Lion title, maar ik verwacht echt een betere prestatie vanavond.
Malvert: Beide kandidaten?. Kom op broertje, je denkt toch niet echt dat zij de titel boven mij verdiend?.
Kannibaal: Waarom niet. Zij heeft tenminste een sterke indruk achter gelaten. Dat kan ik niet van jouw zeggen sinds jij de titel bent kwijtgeraakt.
Malvert: Dan wordt het weer tijd dat ik een sterke indruk ga achterlaten, te beginnen met Valerio. Ik heb haar al eens eerder verslagen dus een tweede keer moet geen probleem zijn.
Kannibaal: Je vergeet alleen dat ze jou ook al meerdere keren verslagen heeft Malvert, dus niet te arrogant worden nu.
Malvert: Ik zal jou eens lieten zien hoe arrogant ik kan zijn.
Kannibaal heeft een glimlach op zijn gezicht staan en schud zijn hoofd terwijl Malvert wegloopt uit het kantoor.
Kannibaal: Van wie heeft hij dat toch…
Kannibaal
Kannibaal
Admin

Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 18-01-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Nijmegen

https://nbd-twg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum