Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pick your poisen.. Maya en Sharkbait intro (kannibaal nog editen)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Pick your poisen.. Maya en Sharkbait intro (kannibaal nog editen) Empty Pick your poisen.. Maya en Sharkbait intro (kannibaal nog editen)

Bericht  Kannibaal vr apr 20, 2012 6:47 am

Kannibaal zit op zijn kantoor naar de tv te kijken, waar momenteel een match van NBD live te volgen is.

Plotseling gaat de deur open en komen Maya Natsume en Sharkbait samen binnen met 6 man beveiliging om hun heen.

Kannibaal: Maya, Shark, ga zitten.

Kannibaal wijst met een platte hand naar twee leren stoelen die voor zijn bureau staan

Beide sterren vertikken het om naast elkaar te gaan zitten, dus komt de beveiliging tussen hen in staan.

Kannibaal: Luister. Ik weet wat er tussen jullie speelt en ik vind het geweldig, absoluut geweldig. Nog nooit zijn de kijkcijfers zo hoog geweest en dat heb ik allemaal aan jullie te danken!.

Maya en Sharkbait blijven beiden stilzitten, afwachtend op wat er komen gaat.

Kannibaal: Maar aan al het goede moet een eind komen. Daarom heb ik besloten dat jullie volgende week het nogmaals tegen elkaar zullen opnemen, maar dan voor de SPH Extreme Talent Champion.

Sharkbait lijkt blij te zijn met zijn nieuwe kans na zijn winst vorige week, terwijl Maya blij lijkt te zijn op een kans om haar revanche te halen.

Kannibaal: Ik heb van jullie beiden een handtekening nodig. Kannibaal legt bij beide personen een contract voor de neus en geeft ze een pen.

Maya en Sharkbait kijken elkaar aan en tekenen beiden voor de match.

Kannibaal: Mooi. Volgende week Maya Natsume tegen Sharkbait voor de titel in een Steel Cage Match.

Beiden Maya en Sharkbait roepen tegelijkertijd: Steel Cage?

Kannibaal: Dat was mijn verassing voor volgende week. Hoop dat jullie er van zullen genieten. Maar nu even over vanavond. Jullie moeten natuurlijk wel goed voor bereid zijn voor jullie match volgende week.

Kannibaal: We gaan het zo doen. Maya en Sharkbait. Jullie mogen beiden kiezen welke tegenstander je opponent van volgende week krijgt. Dus Maya jij kiest de tegenstander van Sharkbait en Sharkbait, jij kiest de tegenstander van Maya.

Kannibaal: Ik geef jullie een kwartier denktijd. Over een half uur begint de jouw match Maya, dus jij mag het als eerst aankondigen. Sharkbait. Jij bent over een uur.
Beveiliging. Neem ze mee, ik heb nog werk te doen.
Maya en Sharkbait staan beiden op en lopen met de beveiliging het kantoor uit
Kannibaal
Kannibaal
Admin

Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 18-01-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Nijmegen

https://nbd-twg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Pick your poisen.. Maya en Sharkbait intro (kannibaal nog editen) Empty RE

Bericht  Maya Natsume di apr 24, 2012 12:27 am

Op het moment dat de deur van het kantoor van GM Kannibaal in zijn slot klikt, vliegt deze met hoge snelheid weer open en klappert de deur tegen de muur van het kantoor.

GM Kannibaal:" Wat in vredesnaam zullen we nu beleven?!"

Maya Natsume komt rustig terug binnen gelopen met achter haar de twee beveiligers die haar zojuist mee naar buiten namen. Beide beveiligers kijken verdwaasd en smoorverliefd naar Maya haar rug, totdat Maya de deur achter zich sluit.

Maya Natsume:" Hihi, wat een paar lieve woorden en een zoen al niet voor elkaar kunnen krijgen!"

GM Kannibaal:" Hmmm... Notitie aan mezelf.. Die beveiligers zal ik vanavond eens even persoonlijk toespreken... Maya, zoals ik zojuist al zei, heb ik nog een berg werk te doen voor de show vanavond en voor de rest van dit seizoen, dus als je het niet heel erg vindt.."

Maya Natsume:" Mijn excuses dat ik zo snel alweer bij u op de stoep sta heer Kannibaal, maar ik wilde u graag meteen mededelen welke tegenstander ik voor vanavond tegen Sharkbait heb gekozen. Kijk, het feit dat hij volgende week een tweede kans voor mijn titel krijgt vind ik een prima keuze! Ik heb hem reeds twee keer verslagen en vorige week heeft Sharkbait het voor elkaar gekregen om mij te pinnen in een exhibitie gevecht. Dan is het uiteraard niet meer dan logisch dat hij een nieuwe kans krijgt om voor de Extreme Talent titel te strijden. Nu is mijn idee het volgende: Sharkbait heeft iedere week dat hij tegen mij gestreden heeft lopen zeuren dat ik weinig aanvallen in mijn arsenaal heb en dat ik mij verdedigend opstel. Hij heeft er blijkbaar moeite mee dat ik een zeer hoog incasseringsvermogen heb en van daar uit mijn slag sla zodra de tegenstander zijn aandacht ook maar een seconde verslap."

GM Kannibaal:" Sorry dat ik je onderbreek Maya, maar waar gaat dit hele verhaal heen?"

Maya Natsume:" Dat ga ik u nu vertellen. Omdat Sharkbait zijn volledige verliezen tegenover mij steeds weer heeft geweten aan de reden die ik zojuist noemde, heb ik besloten om voor hem als tegenstander de krachtpatser met de naam Lunatik te kiezen voor vanavond. Lunatik , voor zover ik heb kunnen zien in de wedstrijden die hij gevochten heeft, werkt met een zeer vergelijkbare vechtstijl als Sharkbait zelf. Dus in korte lijnen.. Sharkbait krijgt een koekje van eigen deeg vanavond!"

GM Kannibaal:" Een zeer goede keus, Maya. Ik zal meteen de nodige telefoontjes gaan plegen om dit zo te regelen. Deze zogenaamde "Pick your poison" stipulatie is er echt een om van te smullen!"

Met deze laatste woorden geeft Maya een glimlach naar Kannibaal en met een tevreden glimlach op de General Manager zijn gezicht, vervaagd het camerabeeld tot zwart.

Maya Natsume

Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 12-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pick your poisen.. Maya en Sharkbait intro (kannibaal nog editen) Empty Re: Pick your poisen.. Maya en Sharkbait intro (kannibaal nog editen)

Bericht  Kannibaal di apr 24, 2012 12:48 am

Helemaal top
Kannibaal
Kannibaal
Admin

Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 18-01-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Nijmegen

https://nbd-twg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Pick your poisen.. Maya en Sharkbait intro (kannibaal nog editen) Empty Re: Pick your poisen.. Maya en Sharkbait intro (kannibaal nog editen)

Bericht  Sharkbait di apr 24, 2012 5:15 am

Sharkbait looks to the GM and ignores Mayas pick for his opponent.

Sharkbait: "Thanks Kanibaal, for giving me another chance. I realize that you are obviously intelligent enough to see, who has the real potential as a great champion. I know that it is hard to see someone on top of his federation, who doesn't get the federation the fame and the money it could have with a real champ. So it is the right choice to pick me out to face her again and again."

He reads the contract one more time and during this pause he fills the silence with the following words:

Sharkbait: "My choice is easy. She will have to face Boris. He will show her, that it is really disgusting to face someone in the ring, who just stands there and takes one strike after the other. He will destroy her little ass with ease. So cutie..."

He turns his head to Maya and spits it into her face: "... your time has come. Hope you have a good insurance. You ll need it." He grabs the pen and subscribes the contract.

Sharkbait

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 12-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pick your poisen.. Maya en Sharkbait intro (kannibaal nog editen) Empty Re: Pick your poisen.. Maya en Sharkbait intro (kannibaal nog editen)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum