Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skipo's aanvraag bij Kannibaal

Ga naar beneden

Skipo's aanvraag bij Kannibaal Empty Skipo's aanvraag bij Kannibaal

Bericht  Skipo ma jul 30, 2012 5:51 am

Skipo zijn entrance song wordt afgespeeld als hij naar de ring loopt. Skipo staat in het midden van de ring met een microfoon als de spotlight op hem wordt gericht
Skipo:”Beste NBD fans!”
De fans beginnen te juichen
Skipo: “jullie hebben afgelopen woensdag vast wel gezien hoe ik TWK een goed pak slaag heb bespaard, daarentegen zou ik een geweldige match regelen tussen ons. Ik heb mijn beste gedaan!
Skipo wijst naar het grote scherm in de arena en er wordt hier een filmpje afgespeeld

Skipo loopt richting het kantoor van kannibaal en klopt op de deur
Kannibaal: “binnen!”
Skipo opent de deur en loopt naar binnen
Kannibaal: ”aah Skipo, ga zitten jongen!”
Skipo: “dankuwel meneer, ik had een gesprek met u aangevraagd, fijn dat u even tijd voor mij kon maken!”
Kannibaal: “dat is geen probleem, maar get to the point, time is money”
Skipo twijfelt geen moment
Skipo: “natuurlijk meneer, u bent vast en zeker op de hoogte van TWK en zijn liefde voor de stoel, u heeft ook kunnen zien hoe hij vorige week woensdag wegrende terwijl ik hem eindelijk beet had! Afgelopen woensdag heb ik hem een flink pak slaag bespaard door Undead een geweldige match te beloven tussen mij en TWK, mijn vraag aan u is daarom..”
Het wordt even stil en de gehele arena houdt zijn adem in
...
Eindelijk gaat Skipo verder met praten

Skipo: “Kunt u een Steel cage match tussen mij en TWK regelen!?”
Kannibaal kijkt een beetje geschokt
Kannibaal: “Dat is te regelen, maar je moet weten dat dit heftige matches zijn… “
Skipo: “dat weet ik meneer, maar nu heeft TWK tenminste niet de kans om weg te rennen, en aangezien hij nu onder de duim wordt gehouden door undead zal hij mij ook niet snel meer aanvallen, er vind dus een eerlijke match plaats en eindelijk zullen de fans weer eens voelen hoe het is om te juichen voor de persoon waar ze van houden, want de afgelopen tijd hebben ze veel boe moeten roepen!”
Kannibaal zucht even
Kannibaal: “oke jongen, het is geregeld, aankomende woensdag sta jij in de steel cage met TWK, en Skipo.
Kannibaal zegt iets zo zacht dat het onverstaanbaar is voor de microfoon, Skipo lacht, geeft kannibaal een hand en loopt triomfantelijk weg.

Het filmpje stopt en de Fans beginnen heel hard te juichen, de arena ontploft!
Skipo: “dat dacht ik ook! Ik zie jullie allemaal aankomende woensdag!”
Skipo gooit de microfoon neer en loopt weg terwijl hij geniet van het gejuich.

Skipo

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 04-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum