Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Juggles Fan de nieuwe favoriet van Kannibaal

2 plaatsers

Ga naar beneden

Juggles Fan de nieuwe favoriet van Kannibaal Empty Juggles Fan de nieuwe favoriet van Kannibaal

Bericht  Kannibaal ma apr 02, 2012 8:41 am

De camera is aanwezig in het kantoor van Kannibaal die ondertussen Jeffry Schoenmakers en MC Bart bij zich heeft staan.

Heren. Tot nu toe doen jullie het goed vanavond, maar ik ben en blijf kritisch, dus volgende week verwacht ik nog een betere show begrepen?

Jeffry schud zijn hoofd en zegt met vertrouwen “Natuurlijk, geen probleem”

Goed om te horen. We hebben dit keer veel nieuwe talenten die staan te springen om zich te bewijzen. Het is aan jullie om ze in het gareel te houden. Als er iets misgaat of als ze buiten het boekje gaan, hou ik jullie verantwoordelijk.

Jeffry en Bart kijken elkaar met vertrouwen aan

Wij zijn ondertussen een bedrijf geworden waar niemand meer omheen kan en dat wil ik graag zo houden. En elk bedrijf heeft iemand nodig die het bedrijf naar grotere hoogte brengt en in ons geval is dat de SPH Heavyweight champion.

Jeffry Schoenmakers: Hiervoor hebben wij grootse plannen, maar

Kannibaal: Wacht. Ik waardeer het dat jullie je hiermee bezig houden, maar ik wil een nieuwe SPH champion en ik wil deze vanavond. Dit moet iemand zijn die deze belt met trots kan dragen en ons vertegenwoordigd naar de buitenwereld. Iemand zoals hem!!

Plotseling komt Juggles Fan het kantoor van Kannibaal binnenlopen met een grote grijns op zijn gezicht.

Juggles Fan: Goedenavond baas. Mooi kantoortje!

Kannibaal: Bedankt Juggles. Jeffry en Bart, jullie kijken hier naar de toekomstige SPH Heavyweight champion.

Jeffry en Bart kijken naar Juggles en lijken tevreden te zijn met de keus

Kannibaal: Ik vertrouw erop heren dat jullie ervoor zorgen dat Juggles Fan vanavond de nieuwe SPH champion wordt. En nu graag allemaal vertrekken, ik moet nog wat zaken regelen.

Alle drie de mannen lopen langzaam het kantoor uit, terwijl Kannibaal zijn telefoon pakt en begint te bellen. De camera vervaagt
Kannibaal
Kannibaal
Admin

Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 18-01-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Nijmegen

https://nbd-twg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Juggles Fan de nieuwe favoriet van Kannibaal Empty Re: Juggles Fan de nieuwe favoriet van Kannibaal

Bericht  HardCore Bleeder ma apr 02, 2012 11:45 pm

NBD - The Bravest Of Souls 2012-4-14

Deze is gemaakt voor Superheat. Mijn fout Smile- Kannibaal

ok Smile - JVM
HardCore Bleeder
HardCore Bleeder

Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 08-02-12

https://www.youtube.com/user/IStopSearchingNames

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum