Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toekomst in mijn ogen (kannibaal)

Ga naar beneden

Toekomst in mijn ogen (kannibaal) Empty Toekomst in mijn ogen (kannibaal)

Bericht  Kannibaal ma maa 19, 2012 12:43 am


Op dit moment hebben de VGMs een ondersteunende taak aan de GM. Dit betekend dat alle VGMs aan de zelfde shows werken en we op deze manier twee vrijwel identieke shows creëren voor de buitenwereld. Deze manier van werken heeft het eerste seizoen goed gewerkt, maar ik denk dat we met een andere organisatie de boel beter kunnen gaan runnen kijkend naar de toekomst.

Dit seizoen is duidelijk geworden dat niet iedereen even veel tijd heeft besteed aan het maken van de shows. Dit komt door diverse redenen en dat kan ook niemand kwalijk worden genomen, aangezien dit natuurlijk een spel is en dient als ontspanning. Het echte leven moet altijd voorrang krijgen, maar voor fanatieke spelers kan dit natuurlijk wel frustrerend zijn.
Om ervoor te zorgen dat wij als team net dat beetje extra gaan geven wil ik de structuur binnen de federatie om gaan gooien. Ik wil een leidende VGM voor elke show met daaronder de assistent die ondersteund in het maken van de shows. Deze personen zijn verantwoordelijk voor hun eigen show, wat betekend dat zij zelf beslissen welke matches er komen, welke verhaallijnen voorrang krijgen en hoe de show vormgegeven wordt. Op deze manier verwacht ik meer verantwoordelijkheid en betrokkenheid van de VGMs en hoop ik op meer creativiteit vanuit ons team.

Het is niet de bedoeling dat beiden shows concurrenten worden van elkaar, maar ik hoop wel dat we zo de kwaliteit van beide shows kunnen verbeteren, aangezien iedereen toch een andere kijk heeft op het maken van een show.
Als GM verwacht ik van iedereen een duidelijke communicatie over wat er speelt. Jullie zijn verantwoordelijk voor het maken van de shows, maar ik wil wel op de hoogte zijn en blijven van alle ontwikkelingen binnen de show. Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat ik wel op de hoogte wil blijven van de matchcards, zodat we eventuele wijzigingen kunnen doornemen, welke rivaliteiten potentie hebben, welke ideeën er spelen etc. Door mij op de hoogte te houden kan ik bepalen of beide shows de juiste richting op gaan en of er niet ergens anders grote kansen liggen

Dit seizoen heb ik zoals jullie misschien gezien hebben zelf ook behoorlijk veel gewerkt aan de shows. Aangezien ik dit nu aan jullie overlaat betekend dit niet dat ik zelf niks meer zal doen aan de shows. Ik zal ondersteunen wanneer jullie aangeven dat dit nodig is, of als iemand door een bepaalde reden niet online kan komen etc.

Het rooster dat we hebben zal opgedeeld worden in 2 groepen (NBD en TBOS) van +/- 22 worstelaars. De fans zullen over het algemeen aardig bij elkaar liggen om de eerste seizoenen volledige inkomsten te genereren. Uiteindelijk zal de Major (NBD) de overhand gaan krijgen en rooster krijgen met meer fans. De Minor show blijft wel een kwaliteit show dus ook in deze show zullen de wat grotere namen en hogere spelers te vinden zijn, deze show wordt dus absoluut geen afdankertje, maar meer een leerschool voor de wat meer onervaren spelers gecombineerd met ervaren spelers en rpers om de kwaliteit hoog te houden.

Het is nog maar een concept, maar ik zie de rollenverdeling als volgt
Kannibaal: verzorgt de dagelijkse verwerking van de federatie. Bepaald welke richting we als federatie opgaan, zorgt voor het algemene overzicht en ondersteund beide shows in het helpen van en maken van shows.

Daarnaast zal ik helpen met het commentaar wanneer nodig
Dragon Rulez: Hoofd VGM van één van de shows. Samen met zijn assistent verantwoordelijk voor het maken, bedenken en inrichten van de show. Staat in directe communicatie met de GM om eventuele problemen, ideeën en toekomstplannen te bespreken.

Robbie E: één van de assistenten (waarschijnlijk Dragon?). Ondersteunend aan het maken van de show en helpt de HVGM waar nodig.

The Shampow Warrior: Hoofd VGM van één van de shows. Samen met zijn assistent verantwoordelijk voor het maken, bedenken en inrichten van de show. Staat in directe communicatie met de GM om eventuele problemen, ideeën en toekomstplannen te bespreken

Assistent2: vacature nog in te vullen.Ondersteunend aan het maken van de show en helpt de HVGM waar nodig.

Sonicboom: Verantwoordelijk voor het commentaar in de matches voor beide shows. Kannibaal zal ondersteunen wanneer nodig. Daarnaast zal Sonicboom ondersteunen in het maken van de shows wanneer gevraagd.

Vocare ad Regnum: Verantwoordelijk voor de images bij de federatie. De HVGMs kunnen aanvragen plaatsen en Vocare is verantwoordelijk voor het maken en bijhouden van matchcards.

Ik zou graag van ieder van jullie een reactie willen hebben of jullie het er mee eens zijn, de taak wel of niet aankunnen of hier absoluut niks voor te voelen. Iedereen heeft het druk en kan niet altijd alle aandacht besteden aan TWG. Door deze verdeling denk ik de werklast goed te kunnen verdelen.

Ik ben zeer benieuwd naar jullie mening
Kannibaal
Kannibaal
Admin

Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 18-01-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Nijmegen

https://nbd-twg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum