Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sickboy VS Malvert

Ga naar beneden

Sickboy VS Malvert Empty Sickboy VS Malvert

Bericht  Sickboy za nov 17, 2012 10:41 pm

Kwaad loopt Sickboy door de gangen van de Arena.

Sickboy Schreeuwt: Malvert, laffe hond waar ben je!!!! verstop je niet laf en kom tevoorschijn, ik ben nog niet klaar met jou!!!!

Sickboy is in gedachte: Als ik Malvert vind dan...... dan pak ik hem met een Ultimate Hell Razer en finish ik hem met een Heroishe So Sick, nee dat is te makkelijk. Als ik hem tegen kom dan zal ik hem martelen en *Censuur*, Dit is zelfs te ziek voor mijn gedachte.....

Na lang door de gangen van de Arena te heben gedwaald komt hij Venomzz tegen.

Sickboy: Thanks Venomzz, dat je mij hebt geholpen toen Malvert laf de wedstrijd tussen Roderik en mij onderbrak. Door Malvert ben ik nu niet de SPH Heavy Weight Champion, hij heeft mijn match verpest. Als hij er niet tussen was gekomen had ik nu die belt gehad!!!! Ik zal Malvert vernietigen, ik zal niet rusten voordat ik mijn wraak heb gehad!!!

VenomzZ: Geen probleem, omdat Malvert bij mij hetzefde kunstje heeft geflikt kon ik het niet aanzien dat hij ook jou wedstrijd "laf" onderbrak, als hij een man is valt hij je van voren aan, en niet van uit je rug....

Venomzz kijkt met een griezelige blik: Maar wees gerust, wij krijgen vandaag onze revenche!!!

*Bloed begint te koken, de adrenaline begint te stijgen*

Sickboy: Roderik, dat jij nu schaamteloos en onrechtmatig de SPH Heavy Weight Chapion belt nog kan dragen, die belt had nu van mij moeten zijn.... ( Sickboy kijkt duivels )
Je denkt toch niet dat ik het hierbij laat zitten, ik wil een rematch... Dan zal ik iedereen laten zien waarom "IK" de rechtmatige SPH Heavy Weight Champion ben!!!!!


*camera vervaagt..*

Sickboy

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 30-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum