Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Titel match: VenomzZ vs Malvert

Ga naar beneden

Titel match: VenomzZ vs Malvert Empty Titel match: VenomzZ vs Malvert

Bericht  VenomzZ wo nov 28, 2012 1:23 am

Boom! Boom! Boom! Plotseling, Alle lichten gaan uit, er verschijnt een
groene mist rond om de ring terwijl er op de achtergrond muziek draait
"Sting WCW Crow theme". licht begint als bliksem te flitsen en daar staat
VenomzZ bij de entree. Hij loopt naar de ring toe, stapt de ring in en pakt een mic.

De fans gaan uit hun dak!

AS: "Het is vandaag zover. Wie zal de arena als kampioen verlaten?"
MT: "Dit zal een spannende wedstrijd worden Alan".

VenomzZ: "Het is nu of nooit! Malvert heeft alleen een grote mond en verricht alleen laffe daden.
Vorige week heeft iedereen kunnen ervaren, dat hij in een normale wedstrijd verliest! Mede dankzij mijn partner Sickboy hadden we de overwinning.


AS: "En wat voor overwinning was dat!"

De fans beginnen wederom te juichen...

VenomzZ: "Vandaag zal ik alles geven, opgeven zit er niet in! Malvert, vandaag zullen we dit...

Plotseling valt Rodrik VenomzZ van achteren aan. Op dat moment komt Malvert aangerend en beginnen ze beide in te beuken op VenomzZ. Ineens valt het ligt uit..Muziek begint te spelen " Mama Said Knock You Out" galmt door de Arena. Licht begint als bliksem te flitsen, daar komt Sickboy aangerend.

AS: "OMG! de wedstrijd is nog niet eens begonnen en alle titel kandidaten staan nu al tegenover elkaar in de ring!"

Rodrik en Malvert draaien zich om en wacht Sickboy op. Zodra Sickboy de ring in glijdt wordt hij aangevallen, maar hij staat op en weet zich staande te houden. Rodrik en Malvert drijven Sickboy de hoek in, plotseling komt VenomzZ van achter aangerend en geeft Rodrik een Spear en blijft dan op hem inslaan. Scheidsrechters stormen de ring in en proberen iedereen uit elkaar de halen. Intro deun van de GM begint te spelen, terwijl hij bij de entree met een mic verschijnt.

MT: "Wat een show, wat een show!!! Nu ook nog de GM erbij. Leuker kan de avond niet worden".

GM Scott: "KAPPEN NU! Blijkbaar vinden jullie het leuk om met elkaar te vechten. Ik heb wat leuks in petto voor jullie.
Maar voor nu wil ik dat Rodrik en Sickboy de ring verlaten! We hebben vandaag oa 2 titel wedstrijden in de show gepland. Verspil niet jullie krachten door jullie persoonlijke feud! Gebruik die energie en win de titel ermee!
VenomzZ en Malvert... die titel wedstrijd van jullie gaat dan ook nu in! Scheids ring te bel!!!...."
VenomzZ
VenomzZ

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 06-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum