Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

donder spreekt over titel match met Robbie E

4 plaatsers

Ga naar beneden

donder spreekt over titel match met Robbie E  Empty donder spreekt over titel match met Robbie E

Bericht  donder do apr 05, 2012 10:15 am

Mt : " Het is weer zo ver donder gaat spreken tegen zijn fans ."

AS : " We gaan over naar de arena . "

Thunderstruck van ac/dc begint te spelen , de lichten in de arena beginnen te flitsen en er klinkt een hevig gedonder .

Daar komt Donder aangestormd en springt met een loepzuivere salto over de touwen de ring in .

Donder : " Hoppa , zag je die mama ? " en hij zwaait enthousiast naar haar en kijkt niet blij want daar zit zijn broer naast mama .

Donder : " Beste fans , ja jullie alle 4 daarboven in de hoek " en hij knipoogt naar het publiek .

MT : " Zo het gaat beter hij heeft al 4 fans vorig seizoen had hij alleen mama . "

AS : " Ha ha ha , sorry die zag ik niet aankomen , gewoon geweldig . "

Donder : " Ik Donder zal vanavond kampioen gaan worden en ik zal jullie bewijzen dat ik de enige echte ware kampioen ben in Never Back Down . "

Het publiek word rumoerig en begint langzaamaan robbie's naam te reopen tot ergernis van Donder .

Donder : " Ja blijf maar achter hem staan want na vanavond als ik met hem klaar ben , kennen jullie hem niet meer terug ."

Donder grijnst en slaat zijn vuist in zijn hand .

Donder : " Ik heb hier een rietje bij me want na de wedstrijd van vanavond gaat robbie hier door eten . "

Donder gaat elke hoek af van de ring en laat trots het rietje zien .

Donder : " Speciaal voor Robbie heb ik voor een roze gekozen . " en hij komt niet meer bij van het lachen .

Het publiek fluit Donder uit en hij verlaat de ring met een nog mooiere salto dan hij erin sprong .

MT : " Dat was een korte maar duidelijke speech van Donder . "

AS : " Dat was het zeker Martin , nu nog de daden bij de woorden voegen . "

MT : " Het moet mogelijk zijn hij is een stuk beter geworden sinds vorig seizoen . "

AS : " Laten we maar afwachten wat die 2 voor een spektakel gaan brengen . "

donder

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 24-02-12
Leeftijd : 46

Terug naar boven Ga naar beneden

donder spreekt over titel match met Robbie E  Empty Re: donder spreekt over titel match met Robbie E

Bericht  Kannibaal do apr 05, 2012 7:21 pm

Zo kennen we je weer haha. Nette rp
Kannibaal
Kannibaal
Admin

Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 18-01-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Nijmegen

https://nbd-twg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

donder spreekt over titel match met Robbie E  Empty Recht op antwoord

Bericht  HardCore Bleeder vr apr 06, 2012 12:42 am

*Net na Donder de ring uit loopt begint Rollin' te spelen, het publiek wordt gek, alleen de vier heren bovenaan, natuurlijk. Robbie E komt op en begint te spreken:*

Robbie E: "Hallo, Donder. Vanavond jij tegen mij toch? En met wat kom jij af? Een rietje, is dat tegenwoordig al een statement? Ik ram dat rietje vanavond door je strot en langs je gat er terug uit, dat is een statement!"

*Het publiek juicht en tiert*

Robbie E: "Ik ben nu al een tijdje champ en heb al een tijdje geen match gehad, maar ik verwittig je, ik ben er klaar voor! Klaar om de opdonder die je bent terug naar de wolk waarvan je kwam te kloppen! Na wat opzoekwerk kwam ik er ook achter dat Donder de een bijverschijnsel is van bliksem.

*Robbie E lacht*

Robbie E: "Is RugbySpeler dan de bliksem? Je bent vandaag al eens afgetroeft, weet je... Heb je wel nog krachten genoeg om mij te verslaan? Gaat het je nog lukken? Of is dat alleen maar gezever, geluid veroorzaakt door de Donder?"

*Robbie E blijft Donder strak aankijken en gooit de mic op de grond.*

AS: "Dit wordt DE match van de avond, dat is zeker..."
HardCore Bleeder
HardCore Bleeder

Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 08-02-12

https://www.youtube.com/user/IStopSearchingNames

Terug naar boven Ga naar beneden

donder spreekt over titel match met Robbie E  Empty Re: donder spreekt over titel match met Robbie E

Bericht  lougi.valkenburg vr apr 06, 2012 5:48 am

Haha, leuke rp!
lougi.valkenburg
lougi.valkenburg

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 31-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

donder spreekt over titel match met Robbie E  Empty Re: donder spreekt over titel match met Robbie E

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum