Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tengkwa spreekt

Ga naar beneden

Tengkwa spreekt Empty Tengkwa spreekt

Bericht  tengkwa ma okt 22, 2012 6:57 am

Tengkwa komt naar de ring met een microfoon.

Tengkwa: ''Hallo Never Breakdown fans!''

Het publiek word gek.

Tengkwa: ''Vanavond heeft Gerenal Manager Scott Adkins mij een kans gegeven om voor de NBD Extreme Talent Championship te gaan maar kijk wie mijn tegenstander is Skipo. vorig seizoen heb ik twee keer tegen over hem gestaan in de ring en twee keer wist hij met de winst ervan door te gaan! een keer in een steel cage match en een keer in een one fall match. Vanavond zal alles anders zijn ik versla Skipo en ben de nieuwe NBD Extreme Talent Champion!!!!''

Skipo komt naar de ring gelopen met zijn brede lichaam en pakt een microfoon.

Skipo: ''Tengkwa denk je nou echt dat jij mij kan verslaan? de afgelopen keer lag je met je rug hier op de mat was het al 1 2.. 3... en ik won. ''

Tengkwa: ''Tuurlijk iedereen kan jou verslaan zelfs die man daar!''

Tengkwa wijst naar een man in het publiek.

Skipo kijkt naar die man en richt zich dan weer op Tengkwa.

Skipo: jij wil zeggen dat jij mij vanavond kan verslaan kom dan maar op!

op het punt dat Skipo en Tengkwa staan elkaar aan te vliegen komt General Manager Scott Adkins het podium op gerent met een microfoon

Scott Adkins: ''Heren, Heren! Vlieg elkaar niet in de haren!''

Tengkwa moest hier om lachen omdat Skipo kaal is

Scott Adkins: ''Jullie moeten wachten tot vanavond tot de Title match tot die tijd wil ik jullie niet eerder hier in de ring meer zien!''

Skipo laat zijn microfoon vallen en verlaat de ring en loopt achteruit starend naar Tengkwa backstage

Tengkwa verlaat dan ook de ring en gaat dan ook weer backstage

(als Skipo of Scott hier wat aanpassingen in willen moeten ze hier onder reageren dan pas ik het aan des noods)

tengkwa

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 22-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tengkwa spreekt Empty Re: Tengkwa spreekt

Bericht  tengkwa ma okt 22, 2012 1:42 pm

een Rp voor bij winst:

Tengkwa springt de turnbuckle op en doet de Title om hoog.
Tengkwa gaat van de turnbuckle af en ziet Skipo opstaan en helpt hem op en steekt zijn arm in de lucht.

(Skipo wil je aub hier op reageren? of je slaat me neer en we hebben een feud of we worden vrienden en ik verzin er wel iets op)

een RP bij verlies:
Skipo loopt weg richting backstage

Tengkwa klimt op via de touwen omhoog en voelt aan zijn rug
Tengkwa pakt een microfoon

Tengkwa: ''Skipo! Skipo!''

Skipo draait zich om als hij op het podium staat en kijkt naar Tengkwa

Tengkwa: ''je bent weer met de winst er van door gegaan maar je bent nog niet van mij af! Ik daag je uit tot een Tag Team match met een Tag team partner naar keuze jij kiest jou Partner ik de mijnen, op de volgende show!''

Tengkwa laat de microfoon vallen en Tengkwa's intros muziek speelt



tengkwa

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 22-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum