Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

rodrik spreekt

Ga naar beneden

rodrik spreekt Empty rodrik spreekt

Bericht  Kannibaal do sep 06, 2012 8:07 pm

Rodrik’s muziek begint te spelen.


Het publiek gaat wild.


Rodrik wandelt naar de ring.


Rodrik neemt een microfoon in zijn hand.


Rodrik: “Halleluja, ik was bijna vergeten hoe luid jullie waren…bedankt voor het ontvangst. Zoals jullie allemaal weten ben ik de SPH heavyweight champion sinds vorig seizoen en ik ga dit seizoen beginnen met hem te verdedigen. Ik heb de kans nog niet gekregen om iedereen te bedanken. Dus wil ik de GM bedanken om mij de kans te geven die ik tot het maximum heb benut al zeg ik het zelf, ik wil ook ieder van jullie bedanken, want hoe melig het ook klinkt, zonder jullie zou ik hier niet staan als jullie SPH heavyweight champion, als jullie niet zo hard hadden gejuicht, had ik geen titelkans gehad, dus bedankt allemaal. En dan is er nog 1 persoon die ik zou willen bedanken, GFS Dennis…bedankt voor de geweldige wedstrijd, ik heb er van geleerd, genoten en ik ben er beter van geworden. Ik moet zeggen nu ik kampioen ben, is alles zo gemakkelijk geworden, op straat word ik herkend, backstage heb ik nu naam en faam, mensen vragen mijn handtekening, ik kan er zeker gewend aan geraken. Ik moet toegeven dat sommige mensen mij echt niet kunnen uitstaan sinds mijn titelwinst, ze klagen altijd dat ik geen titelshot had moeten krijgen omdat ik nieuw was, en dat ik met geluk van de eerste keer het goed deed. Dit wil ik even beantwoorden, mijn eerste keer is altijd geweldig, vraag het aan GFS, vraag het aan deze mensen hier, vraag het aan mijn ex lief waarmee ik verkeerde in het middelbaar onderwijs voor mijn part, maar het is geen geluk dat ik won, ik heb maar 1 kans nodig om te doen wat al die klagers nooit hebben kunnen verwezenlijken in hun hele carrière… ik heb de titel GEWONNEN! Maar genoeg daarover, ik heb nog 1 punt op mijn agenda, een vraag die mij veel gesteld werd, namelijk “wat zijn je plannen met de titel?”. Mijn plannen zijn als volgt… de titel verdedigen tegen wie ik ook moet trotseren, en zoals ik al zei, vanavond zal ik mijn titel verdedigen, dus GM… geef mij een waardige tegenstander, en ik zal laten zien wat een echte kampioen is.


Rodrik’s muziek begint te spelen.


Rodrik wandelt weg.
Kannibaal
Kannibaal
Admin

Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 18-01-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Nijmegen

https://nbd-twg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum