Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Crimson Spreekt... Maar GFS Ook!

Ga naar beneden

Crimson Spreekt... Maar GFS Ook! Empty Crimson Spreekt... Maar GFS Ook!

Bericht  HardCore Bleeder di apr 10, 2012 2:51 am

*De lichten schijnen allemaal op Crimson, die komt aangewandeld. Hij springt op de ring en zwiert zichzelf door de touwen. Een man ( hulpje) komt hem een mic geven*

Crimson: "Jullie hebben me al veel zien vechten, maar nog weinig zien praten... Jammer voor jullie, maar ik heb het veel te druk gehad met het uitkiemen van een spectaculair plan om GFSdennis te verslaan. Ik haat die gast... Daarom wil ik een match tegen hem."

AS: "Ik denk dat we hier met een nieuwe feud te maken hebben..."

*Ineens, een gigantische explosie, vuur en vuurwerk, en de titatron van GFSdennis die af wordt gespeeld. GFS wandelt naar de ring, wijzend naar Crimson en terwijl allerlei gecensureerde woorden spuiend.
Hij glijdt de ring in en een mic wordt naar hem gegooid, zodat hij in een beweging ook kan spreken*

GFS: "Dus Crimson, jij haat mij dus, jammer... Maar het genoegen is wederzijds, hoor. Ik zou je nu al in mekaar willen slaan, maar dat ga ik niet doen, want jij hebt toch een match, niet?"

*GFS's grijns verbreedt zich nog verder zodat deze bijna de beide oren van hem raakt, hij kijkt wat in het rond, om zich dan terug op Crimson te richten*

GFS: "Eerlijk gezegd wil ik ook wel een match tegen je, maar ik heb wel betere dingen te doen, want jij bent echt verspilling van mijn tijd! Je bent het gewoon niet waard om in mekaar geslagen te worden! Eigenlijk ben je het niet waard om je ook maar een blik waardig te gunnen!"

*Crimson lijkt even van zijn stuk gebracht, maar herpakt zich en zet de mic aan zijn mond*

Crimson: "Wat heb je dan te doen dat zogezegd belangrijker is? Je oren uitkuisen, slapen, over een neuskeutel vallen? Jij bent diegene die echt eens een klop op zijn veel te grote mond verdient, met je gezever. Je bent net zoals die drol die ik gedraaid heb een uur geleden: niemand moet je zien of ruiken. Je kan de 'Son Of Crime' op je bakkes verwachten, wees daar maar zeker van!"

*GFS gooit zijn eigen mic weg om diegene van Crimson te pakken, het speeksel eraf te schrapen en zijn verhaal verder te zetten*

GFS: "Ik heb wel betere dingen te doen dan over een neuskeutel vallen, hoe kom je er op?! Ik wil de Young Lion Championship!"

*Het publiek roept 'boe' en sommigen gooien zelfs blikjes naar GFS, die deze handig ontwijkt*

GFS: "Ja, inderdaad, de Young Lion Championship! Die zal binnen de kortste keren van mij zijn, en dan zullen jullie mij zoveel zien dat jullie mij wel moeten afgoden. Jullie kunnen mij alleen maar leuker beginnen vinden, toch?"

*Hij lacht naar het publiek, om zich daarna terug te richten naar Crimson*

GFS: "Dus zie je, Crimson, ik heb inderdaad wel betere dingen te doen..."

*Crimson pakt de mic terug af*

Crimson: "Als het zo zit, dan heb ik ook iets besloten..."

*Crimson neemt een lange pauze*

Crimson: "Ik ga ook voor de Young Lion Championship!"

*Hij kijkt GFS recht in de ogen*

Crimson: "Weet je wat, ik ga nu naar het kantoor van Kannibaal, en ik vraag ofdat er een nieuwe match mag komen tijdens TBOS: GFSdennis tegen Crimson voor de N°1 contendership voor de Young Lion Championship!"

*Het publiek lijkt hier wel zin in te hebben, al kunnen ze beide heren niet uitstaan*

Crimson: "Dus doe nu nog maar de dingen die zo belangrijk zijn, want binnenkort, is het jij tegen mij, in deze ring, met een winnaar en de andere liggend onder zijn voet!"

*Hij gooit de mic neer en blijft GFS in de ogen kijken, hoofd tegen hoofd*

AS: "Ik denk dat dit nog spannend kan worden tussen deze twee wrestlers!"
HardCore Bleeder
HardCore Bleeder

Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 08-02-12

https://www.youtube.com/user/IStopSearchingNames

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum