Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maya spreekt over haar titel-winst vorig seizoen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Maya spreekt over haar titel-winst vorig seizoen Empty Maya spreekt over haar titel-winst vorig seizoen

Bericht  Maya Natsume ma maa 26, 2012 6:49 am

Alle lichten in de Never Back Down arena beginnen te flikkeren in een paars licht en uit de speakers is het nummer "Bomb-A-Head" van Tenjuo Tenghe te horen. Terwijl de titantron diverse actiemomenten van Maya Natsume en haar dojo leden laat zien, komt de mooie dame zelf de arena in rennen.



Bij de ring aangekomen springt ze met een salto en dubbele schroef vanaf de grond tussen het tweede en bovenste touw door de ring in, waarbij ze elegant op beide voeten terecht komt. Het publiek geeft haar een staande ovatie als de muziek langzaam weg dwaalt uit de speakers. Maya Natsume heeft een microfoon in haar hand, de NBD Extreme Talent Championship om haar slanke middel. Ze glimlacht naar de fans die haar met open armen ontvangen.

Maya Natsume: " Goedenavond, lieve Never Back Down fans! Na enkele weken van stilte zijn we weer terug! Zoals jullie allemaal wellicht nog weten, heb ik in een titelgevecht voor de NBD Extreme Talent Championship een zware strijd gevochten tegen een ervaren tegenstander genaamd Sharkbait. Wel, ik kan jullie daar maar 1 conclusie van geven."

De NBD fans zitten gespannen op hun stoel, afwachtend van Maya haar volgende woorden.

Maya Natsume: " Ik heb gewonnen! Ik ben de Extreme Talent Kampioen. Met jullie steun en toeverlaat na mijn ernstige enkelblessure hebben we alle verwachtingen overtroffen en de titel binnen gesleept!"

Martin Tyler:" Die Maya! Altijd zo bescheiden! Zelfs nu nog geeft ze aan dat ze met haar fans samen de wedstrijd vorig seizoen gewonnen heeft. Ik denk dat we een heerlijke kampioen in haar hebben gekregen, Alan."

Alan Smith:" Hmm.. Ik weet het nog zo net niet, Martin. Als ze zich zo onderdanig jegens de fans gedraagt en niet in haar eigen capaciteiten gelooft, zal ze het nog heel zwaar gaan krijgen om die titel te behouden!"

Maya Natsume: " Onze Natsume Dojo in Japan heeft een zeer gulle gift van de hoge raad ontvangen doordat ik de titel gewonnen heb! Nu ben ik totaal niet in de federatie gekomen voor het geld, maar het is wel fijn te weten dat mijn dojo-leden nu eindelijk nieuwe trainings-apparatuur en kleding kunnen kopen! Dat hebben ze ook wel verdiend na jaren hard zwoegen, moet ik zeggen. Nu ik in een vrij korte periode hier al gelijk een van de prestigieuze titels heb kunnen winnen, is er voor mij een extra doel in deze federatie gekomen. Ik ga proberen deze titel zo lang mogelijk om mijn middel te behouden en zal geen enkele uitdaging uit de weg gaan! Daarbij ...."

-
-
-
-
-------------------------------------------

Okay Sharkbait, I think this is a pretty good moment for you to write a respone by interrupting me or something. If you dont want that and prefer to write a different segment on this, please let me know, so I can properly finish this segment on itsself Smile

Maya Natsume

Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 12-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Maya spreekt over haar titel-winst vorig seizoen Empty Re: Maya spreekt over haar titel-winst vorig seizoen

Bericht  Sharkbait ma maa 26, 2012 11:44 am

First of all - congratulations to your title. Even if i think i carried 95 % of the match ;-). But as usual - only the end (3-count) counts, so overall you are the new nbd extreme talent champ.


"Last man standing" by Hammerfall blast through the arena speakers. The lights turn into orange and burning flames set the entrance on fire and creates the heat for the entrance of Sharkbait.
When the flames tear down a shadow can be made out, Sharkbait stands in the entrance face up, hard stance and both fists in the air, creating an overdimensional X. He steps out of the entrance and pumps himself up with some fistbumps. He starts to walk back and forth on the entrance, looking to Maya Natsume and back to the ground of entrance. Always when he looks to her, he raises the mic and try to start his speech, but then back down and bites on his fist. In the end he pushes himself to talk to Maya.

In a very aggressive way he shouts down the entrance ramp:
Sharkbait: "Who cares, who YOU are? I'm the last man standing here at NEVER BACK DOWN. Whoever faces you little puppy wont expect that you are such a fat ass, that you can kill even fully trained wrestlers with it! There's only one person who should be the real extreme talented champion and god and the WHOLE arena knows - girl it's not you! I'm the one, who made the first cut in this arena, who whiped the floor with his opponent and shows the whole potential of wrestlingmoves! I made the whole fight, but in the end there was something i didnt expected. Those FANS are such douches that they support you for being a punching back. COME ON guys and girls! Don't you want to see WRESTLING?!?"

Sharkbait looks into arena and raises his open hand up to get some reaction from the fans. Most of them still support Maya, so he get some loud BOOs.

Sharkbait: "Is that what you want from the most talented wrestler in the Never Back Down Federation? A girl who knows overall 10 moves? I think every fed gets the champions they deserve. And obviously THIS federation didnt want to have the most extremly talented one. They just want to have a champion with some sex appeal, who could sell some more advertising-stuff and looks better on the news."

He points to Maya in the ring.

Sharkbait: "I give you a chance to show me and the world, that you are really talented cutie! You want to hold this title for a hopefully long time? So you should put it on the line one more time to proof, that you are really the most talented one in this federation. I deserve it, because I carried the whole match, I had shown everything a fan could imagine and I made a great show for all the fans. Even for those who really dont know what wrestling is about. I WILL BE THE LAST MAN STANDING in this ring, when it counts!"

Sharkbait

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 12-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Maya spreekt over haar titel-winst vorig seizoen Empty Re: Maya spreekt over haar titel-winst vorig seizoen

Bericht  Kannibaal di maa 27, 2012 2:45 am

Gaan we deze week vertalen. We will translate it this week. Once again, thanks for your effort Sharkbait
Kannibaal
Kannibaal
Admin

Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 18-01-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Nijmegen

https://nbd-twg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Maya spreekt over haar titel-winst vorig seizoen Empty Re: Maya spreekt over haar titel-winst vorig seizoen

Bericht  Gast di maa 27, 2012 3:20 am

hebben we deze week show



leuk cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maya spreekt over haar titel-winst vorig seizoen Empty AFsluiter voor de RP (kort)

Bericht  Maya Natsume di maa 27, 2012 8:49 am

Met de laatste woorden van Sharkbait kijkt Maya met een geshockeerde uitdrukking op haar gezicht naar haar rivaal. 'Last Man Standing' van Hammerfall begint wederom door de luidsprekers te knallen terwijl Sharkbait zich met een grimas omdraait en terugloopt naar de backstage area.

Martin Tyler:" Hoe durft hij! Maya dik noemen? Sharkbait staat vanaf nu officieel op mijn 'haat vijf' lijst aller tijden! Kijk dan toch naar hoe Maya er uit ziet! Ik heb nog nooit zo'n mooi getrainde vrouwelijke worstelaar gezien in wat voor federatie dan ook! Aarrgghh!!"

Alan Smith:" Rustig aan, Martin. Denk aan je hart! Sharkbait is overduidelijk een poging aan het doen om Maya Natsume uit haar tent te lokken, zodat ze hem een herkansing voor die titel geeft. Gelukkig voor haar steunt het publiek haar op alle fronten, de fans waar zij al haar energie uit lijkt te putten. Aan de uitdrukking op Maya haar gezicht te zien is ze nog nooit zo beledigd door wie dan ook!"

Martin Tyler:" Zal ik even naar haar toe gaan en haar troosten? Ha, mocht ik willen. Fans, we moeten er even snel uit voor een korte reclame maar ga nergens heen! We hebben nog veel meer voor jullie in petto vanavond!"

Het intromuziekje van de Never Back Down worstelfederatie begint te spelen als het beeld langzaam zwart wordt en overspringt in een nationaal reclameblok.

Maya Natsume

Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 12-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Maya spreekt over haar titel-winst vorig seizoen Empty Re: Maya spreekt over haar titel-winst vorig seizoen

Bericht  Kannibaal di apr 03, 2012 6:20 am

“Last man standing” van Hammerfall knalt uit de arena speakers. De lichten veranderen in het oranje en vlammen zetten het podium in vuur en creëert zo de spectaculaire entree van Sharkbait. Wanneer de vlammen verdwijnen is er een schaduw te zien, Sharkbait staat op het podium met zijn gezicht omhoog, borst vooruit en beiden handen in de lucht, die samen een X vormen. Hij loopt langzaam het podium af terwijl hij zich meerdere malen op zijn borst slaan om zich eigen op te peppen. Hij begint heen en weer te lopen op het podium en kijkt tegelijkertijd naar Maya Natsume. Hij kijkt haar aan en plaatst zijn microfoon bij zijn mond als hij wilt gaan praten. Om een of andere reden aarzelt hij, maar toch dwingt hij zichzelf om te praten met Maya

Op een vrij agressieve manier begint hij te schreeuwen

Sharkbait: Alsof het iemand interesseert wie jij bent. Ik ben the laatste persoon die hier overeind staan in Never Back Down. Iedereen die tegen jou puppy oogjes moet vechten verwacht niet dat jij zon dikke reet hebt, dat je zelfs een getrainde worstelaar ermee plat kan drukken. Er is hier maar één persoon die de echte Extreme Talent Champion hoort te zijn en zelf god en deze hele arena weten het, en dat ben jij niet meisje. Ik ben diegene, die hier als eerste een wond opliep, die hier de vloer aanveegde met zijn tegenstander en die het echte potentieel heeft om moves uit te voeren!. Ik ben degene die het gevecht maakt, maar op het einde was er iets wat ik niet verwachte. Deze FANS zijn zulke domme mensen dat zij jouw steunen als een boksbal. KOM OP jongens en meisje. Willen jullie geen echte wrestling zien?

Sharkbait kijkt de arena in en gooit zijn hand in de lucht om de reacties van de fans uit te lokken. Meeste van de fans zijn nog steeds fan van Maya, dus hij krijgt een aantal flinke BOOs te horen

Sharkbait: “Is dat wat jullie willen van de meest getalenteerde worstelaar binnen Never Back Down. Een meisje die ongeveer 10 bewegingen kent. I denk dat elke federatie de kampioen krijgt die hij verdient en overduidelijk wilt deze federatie niet de meeste getalenteerde persoon. Ze willen een kampioen met seks appeal, die meer poster verkoopt en er goed uit zien op het nieuws”

Hij wijst naar Maya in de ring

Sharkbait: “I geef je een kans om de wereld en mij te tonen dat jij een getalenteerde liefje bent. Ik neem aan dat je deze titel lang wilt verdedigen. Je zou hem nog een keer op het spel moeten zetten om te bewijzen dat jij inderdaad zo goed bent als je denkt. I verdien het, want ik beheerste de hele match, ik liet alles zien waar een fan geïnteresseerd in kan zijn en ik kan me voorstellen dat het een geweldige match zou zijn voor deze show. Zelfs voor diegene die echt niet weten wat worstelen nu echt is. IK ZAL DE LAATSTE ZIJN DIE STAAT in deze ring, wanneer het er echt om gaat”
Kannibaal
Kannibaal
Admin

Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 18-01-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Nijmegen

https://nbd-twg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Maya spreekt over haar titel-winst vorig seizoen Empty Re: Maya spreekt over haar titel-winst vorig seizoen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum