Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maya Natsume wisselt haar gedachten uit met de fans

3 plaatsers

Ga naar beneden

Maya Natsume wisselt haar gedachten uit met de fans Empty Maya Natsume wisselt haar gedachten uit met de fans

Bericht  Maya Natsume wo jun 20, 2012 1:58 pm

Alle lichten in de Never Back Down arena beginnen te flikkeren in een paars licht en uit de speakers is het nummer "Bomb-A-Head" van Tenjuo Tenghe te horen. Terwijl de titantron diverse actiemomenten van Maya Natsume en haar dojo leden laat zien, komt de mooie dame zelf de arena in rennen.



Bij de ring aangekomen springt ze met een salto en dubbele schroef vanaf de grond tussen het tweede en bovenste touw door de ring in, waarbij ze elegant op beide voeten terecht komt. Het publiek geeft haar een staande ovatie als de muziek langzaam weg dwaalt uit de speakers. Maya Natsume heeft een microfoon in haar hand en glimlacht naar de fans die haar met open armen ontvangen.

Martin Tyler:" Maya staat klaar om ons toe te spreken! Ik ben erg benieuwd wat ze te zeggen heeft, nadat ze vorige week helemaal niets heeft gezegd voor haar titelgevecht!"

Alan Smith:" Daar gaan we vast en zeker nu achter komen, Martin."

Maya Natsume: " Hallo Never Back Down Fans! Hoe is het met jullie vanavond?"

Het publiek geeft Maya een staande ovatie

Maya Natsume: " Ik wil meteen van de gelegenheid nu gebruik maken om mij te verontschuldigen voor mijn stilzwijgen van vorige week. Jullie hebben vorige week hopelijk allemaal mogen genieten van de geweldige strijd die Dragon Rulez en ikzelf hebben geleverd voor mijn Extreme Talent titel, wat mij meteen brengt naar de reden voor mijn zwijgen. Wie hier in het publiek kan zich nog mijn allereerste wedstrijd in Never Back Down herinneren?"

Wederom begint het publiek luid te juichen en schreeuwen ze in koor "IK, IK, IK!"

Maya Natsume: " Jeetje! Het doet mij echt deugd dat er zoveel loyale fans in ons publiek zitten vanavond! Voor die personen die ons in het begin nog niet kende, zal ik de situatie even uitleggen. In mijn allereerste worstelwedstrijd binnen Never Back Down, wat tevens mijn allereerste worstelwedstrijd ooit was, kreeg ik direct de kans om een wereldtitel gevecht te leveren tegen een zeer ervaren worstelaar, genaamd Dragon Rulez. Ik durf zonder enige schaamte te zeggen dat ik toen flink verloren heb. Nu, drie seizoenen later, werd ik vorige week tegenover deze zelfde Dragon Rulez gezet maar deze keer om te strijden voor mijn huidige titel, de Extreme Talent titel. Zoals iedereen hier waarschijnlijk zal begrijpen, bracht dit bij mij direct de herinnering terug van de start van mijn carriére. Omdat ik deze keer aan iedereen, maar ook vooral aan mijzelf, wilde bewijzen hoe erg ik gegroeid ben na al die maanden van hard trainen en vechten, had ik even een avond voor mijzelf nodig om mij optimaal voor te bereiden voor deze strijd. Een combinatie van mediteren en mijn spieren goed opwarmen, hebben er dan ook voor gezorgd dat ik vorige..."

Ineens begint de Entreemuziek van Dragon Rulez te spelen, waarmee hij Maya Natsume midden in haar zin onderbreekt. Dragon Rulez heeft een behoorlijk kwade blik op zijn gezicht en brengt een microfoon naar zijn lippen.

Dragon Rulez:" Maya! Drie seizoenen geleden heb ik jou volledig ingemaakt in diezelfde ring als waar jij nu in staat en dat kan ik nog steeds! Vorige week heb je gewoon gruwelijk veel geluk gehad dat je van mij gewonnen hebt in die wedstrijd, maar ik durf te beweren dat je dat niet nog eens kunt! Wat ik daar eigenlijk mee bedoel te zeggen, is dat ik jou uitdaag voor een rematch! Geef mij een nieuwe kans voor jouw titel en ik zal aan iedereen hier bewijzen dat ik superieur ben tegenover jou!"

Maya Natsume: " Dus.. Jij wilt een nieuwe kans om te vechten voor deze titel? Prima! Ik zeg iedere week dat ik mij als een strijdende kampioene zal opstellen en dat meen ik ook! Als Kannibaal het goed keurt dat wij een tweede gevecht voor deze titel zullen aangaan, dan ga ik uiteraard ook akkoord! Ik hoop alleen wel dat je je goed beseft, Dragon Rulez, dat hoogmoed vaak voor de val komt..."

Maya Natsume's entree muziek begint na deze 'statement 'luid door de speakers te spreken en Dragon Rulez loopt met een grimas terug backstage. Maya Natsume klimt tussen de touwen door en geeft een aantal fans in de voorste rij een knuffel, terwijl het camerabeeld overspringt naar Alan en Martin

Alan Smith:" Goh! Die Dragon Rulez heeft me wel een lef, zeg! Maya Natsume gewoon zo nog een keer uitdagen na zijn nederlaag van vorige week!"

Martin Tyler:" Ik vind dat niet meer dan logisch moet ik je zeggen. Dragon Rulez zal ongetwijfeld een knagend gevoel in zijn maag hebben na vorige week. Als we eens terug denken aan onze allereerste show en aan hoe makkelijk Dragon Rulez destijds van Maya gewonnen heeft. Ik zou mij toch ook serieus af gaan vragen wat er in die tuusentijd gebeurd is."

Alan Smith:" En zo is het maar net! Ik krijg net een sms bericht van Kannibaal binnen dat hij de wedstrijd heeft goedgekeurd voor vanavond. Blijf kijken, mensen thuis! Vanavond dus: Maya Natsume, Dragon Rulez, een herbeleving van de geweldige strijd vorige week, met de Extreme Talent titel op het spel!"

Het camerabeeld zoomt langzaam uit en de show springt over naar een reclameblok.

----------------------
** Dragon Rulez heeft nog geen toestemming gegeven over het gebruik van zijn karakter in mijn Roleplay. Als het kan, dus heel even wachten met plaatsen in de show hier van tot dat ik van hem een reactie heb gekregen. Ik heb hem namelijk hier wel een PM voor gestuurd.

Liefs,

Maya

Maya Natsume

Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 12-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Maya Natsume wisselt haar gedachten uit met de fans Empty Re: Maya Natsume wisselt haar gedachten uit met de fans

Bericht  Dragon Rulez wo jun 20, 2012 11:45 pm

Toestemming: GEGEVEN!
Dragon Rulez
Dragon Rulez

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 06-02-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Volendam

Terug naar boven Ga naar beneden

Maya Natsume wisselt haar gedachten uit met de fans Empty Re: Maya Natsume wisselt haar gedachten uit met de fans

Bericht  Kannibaal do jun 21, 2012 12:14 pm

Bedankt Dragon. Goed voorbeeld van hoe het zou moeten. Thanks
Kannibaal
Kannibaal
Admin

Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 18-01-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Nijmegen

https://nbd-twg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Maya Natsume wisselt haar gedachten uit met de fans Empty Re: Maya Natsume wisselt haar gedachten uit met de fans

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum