Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

VenomzZ vs Malvert

Ga naar beneden

VenomzZ vs Malvert Empty VenomzZ vs Malvert

Bericht  VenomzZ di okt 23, 2012 8:39 pm

Boom! Boom! Boom! Plotseling, Alle lichten gaan uit, er verschijnt een groene mist rond om de ring terwijl er op de achtergrond muziek draait "Sting WCW Crow theme". licht begint als bliksem te flitsen en daar staat VenomzZ bij de entree.
Hij loopt naar de ring toe, stapt de ring in, pakt een mic en kijkt naar het publiek.

VenomzZ: 'Als eerst...Hallo beste FANS!! *houdt zijn superheat title in de lucht* '.

De fans gaan uit hun dak!

VenomzZ: 'Malvert.., dat is vanavond mijn tegenstander! Iedereen weet dat hij erg sterk is, dus ik weet ook dat dit geen
makkelijke wedstrijd zal worden. Toch zal ik alles geven wat ik heb! Ben bang voor niemand en ga geen
enkele uitdaging uit de weg...


Plotseling begint het intro deuntje van Malvert af te spelen... VenomzZ laat zijn mic vallen, gaat in gevechtshouding staan.
*Hij denkt bij zichzelf, de wedstrijd begint pas later, waarom komt hij nu al?*

MT: 'Ohw nee nu gaat het gebeuren...Malvert hoort hier nog niet te zijn!'.

Het intro deuntje van Malvert stopt, maar Malvert is nergens te bekennen.
VenomzZ wacht nog even af en pakt dan de mic weer op.

VenomzZ: 'Malvert, ik weer niet wat voor spelletjes je speelt, maar je krijgt mij er niet bang mee. Heb je iets te melden?
Kom dan voor me neus staan, dan laten we onze vuisten voor ons spreken...


Plotseling begint opnieuw het intro deuntje van Malvert af te spelen.. *VenomzZ wacht geduldig af*
Het intro deuntje van Malvert stop en wederom is Malvert nergens te bekennen...
VenomzZ houdt zijn Superheat titel nogmaals in de lucht terwijl hij naar de entree kijkt. Plotseling komt Malvert van achteren de ring binnen met een stoel en haalt voluit op de rug van VenomzZ. Hij pakt de Superheat titel vast, kijkt ernaar en gooit deze uit de ring. Malvert slaat met zijn stoel op de ribbenkast van VenomzZ. Hij kijkt VenomzZ aan en zeg: "tot vanavond.." Hij loopt de ring uit...

AS: "Wat zullen we nou krijgen, zal VenomzZ in staat zijn op vanavond te vechten...??'
VenomzZ
VenomzZ

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 06-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum