Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

VenomzZ vs LMS

Ga naar beneden

VenomzZ vs LMS Empty VenomzZ vs LMS

Bericht  VenomzZ vr mei 25, 2012 2:54 am

Boom! Boom! Boom! Plotseling, Alle lichten gaan uit, er verschijnt een groene mist rond om de ring terwijl er op de achtergrond muziek draait "Sting WCW Crow theme". licht begint als bliksem te flitsen en daar staat VenomzZ bij de entree.
Hij loopt naar de ring toe, stapt de ring in, pakt een mic en kijkt naar het publiek.


MT: "He VenomzZ is terug!!"
AS: "Ik ben benieuwd wat hij te melden heeft, de laatste keer had hij namelijk verloren".

VenomzZ: "Ik weet dat ik sensatie had beloofd. Ook dit keer zal ik laten zien dat ik bij de top hoor!

De adrenaline zit er helemaal in bij de fans en beginnen hem toe te juichen...

VenomzZ: "Moet wel aangeven, dat ik teleurgesteld ben dat ik wederom tegen een te sterke tegenstander moet vechten.
Waarschijnlijk wil het Management dat ik faal, maar ik zal jullie bewijzen dat ik mezelf niet inhoudt. Ik ga er volledig
voor en zal alles geven wat ik heb".

MT: "Hij heeft wel een punt Alan, tot nu toe werd hij het diepe in gegooit en moest maar proberen te overleven".

VenomzZ: "Legendary Monster Snor, je bent de volgende....!! Het verliezen houdt een keer op en ik zal me niet laten kennen.
Kom maar op... ik zal er zijn"!

VenomzZ lied speelt af als hij de ring uit loopt. De fans juichen hem wederom toe...

VenomzZ
VenomzZ

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 06-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum