Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bander's broertje 'VenomzZ'

Ga naar beneden

Bander's broertje 'VenomzZ' Empty Bander's broertje 'VenomzZ'

Bericht  VenomzZ wo apr 25, 2012 8:32 pm

Boom! Boom! Boom! Plotseling, Alle lichten gaan uit, er verschijnt een rode mist rond om de ring terwijl er op de achtergrond muziek draait "Sting WCW Crow theme". Het publiek kijkt rond zich heen en zoekt naar enige aanwezigheid van Bander. De rode mist breidt zich uit naar de entree en vormt een pad... het licht begint als bliksem te flitsen en daar staat hij dan bij de entree... Bander loopt heel langzaam naar de ring toe...

* Het publiek gaat uit zijn dak en juicht als Bander opkomt.


Bander: "Hallo allemaal, Ik zal helaas moeten aangeven dat ik aftreed door een Blessure! Indien ik door ga met Worstelen, kan ik in een rolstoel belanden."

* Het publiek is geschokt en is er stil van.

Bander: "Wees niet getreurd, ik heb iemand die me zal opvolgen. Met trots kan ik jullie vertellen dat die persoon mijn kleine broertje 'VenomzZ' is."

Boom! Boom! Boom! Plotseling, Alle lichten gaan uit, er verschijnt een groene mist rond om de ring terwijl er op de achtergrond muziek draait "Sting WCW Crow theme". licht begint als bliksem te flitsen en daar staat VenomzZ bij de entree.
Hij loopt naar de ring toe


MT: "Wow Alan, we hebben er weer een nieuwe worstelaar bij!".
AS: "Ik zie het Martin, ben benieuwd of hij ook dezelfde vechtlust heeft als Bander".


* Het publiek juicht als VenomzZ de ring in stapt. De broers omhelsen elkaar.

VenomzZ: "Hallo allemaal ik ben VenomzZ. Het is erg jammer dat mijn broer ons zal verlaten, maar ook ik zal jullie beloven dat ik voor sensatie zal zorgen. Ik ben er klaar voor, mijn eerste wedstrijd komt er al aan en ik zal alles geven wat ik heb! Alhoewel mijn tegenstander sterker is en meer ervaring heeft als mij, zal ik er toch alles aan doen om jullie te bewijzen dat ik het verdien om voor jullie te mogen staan."

* De Fans beginnen te klappen en juicht als Bander en VenomzZ de ring verlaten.
VenomzZ
VenomzZ

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 06-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum