Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Titel wedstrijd: VenomzZ vs Sickboy

2 plaatsers

Ga naar beneden

Titel wedstrijd: VenomzZ vs Sickboy Empty Titel wedstrijd: VenomzZ vs Sickboy

Bericht  VenomzZ zo jul 29, 2012 7:56 pm

Boom! Boom! Boom! Plotseling, Alle lichten gaan uit, er verschijnt een groene mist rond om de ring terwijl er op de achtergrond muziek draait "Sting WCW Crow theme". licht begint als bliksem te flitsen en daar staat VenomzZ bij de entree.
Hij loopt naar de ring toe, stapt de ring in, pakt een mic en kijkt naar het publiek.

MT: "Ok Alan, het is zover. Straks wordt er bepaald wie de ring als kampioen zal verlaten"
AS: "Dat klopt Martin, beide heren hebben alle rondes doorstaan en zullen nu de laatste gevecht moeten aangaan".

De adrenaline zit er helemaal in bij de fans en beginnen hem toe te juichen...

VenomzZ: "Tot nu toe heb ik alle tegenstanders kunnen verslaan. Deze kans laat ik niet gaan, de titel is van mij! Sickboy je naam zegt het al, ik word misselijk van je!".

AS: "Hahaha VenomzZ heeft er zin in. Denk dat dit een leuke wedstrijd zal worden".

De fans beginnen wederom te juichen en kan niet wachten tot Sickboy verschijnt.

VenomzZ: "Sickboy... je bent de volgende! Wees niet gerust ik zal dit kort houden en neem me titel mee. Je hebt al kunnen ervaren wat ik met TWK heb gedaan in mijn vorige gevecht. Dat is helaas nog niks vergeleken met wat ik jou ga aandoen..."

VenomzZ draait zijn gezicht naar de entree en wacht Sickboy op...
VenomzZ
VenomzZ

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 06-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Titel wedstrijd: VenomzZ vs Sickboy Empty Re: Titel wedstrijd: VenomzZ vs Sickboy

Bericht  Sickboy ma jul 30, 2012 11:38 pm

Terwijl VenomzZ naar het podium kijkt begint .... te spelen.

Langzaam verschijnt Sickboy op het podium met een microfoon in zijn hand. Hij plaats de microfoon bij zijn mond en begint te praten

Sickboy: "Je mag TWK dan wel hebben verslagen, maar iemand als mij ben je nog nooit tegengekomen. Ze noemen mij niet voor niets de toekomst van NBD."

Sickboy loopt wat heen en weer over het podium

Sickboy: Vanavond zul jij zien waartoe IK in staat ben. Ik probeer een naam te maken binnen deze federatie en er is geen betere manier te bedenken dan jou de mond te snoeren voor de Superheat titel. Bereid je voor op een duizelingwekkende match vol zieke moves.

Sickboy gooit de microfoon op de grond en blijft VenomzZ aanstaren.

De camera vervaagt.

Sickboy

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 30-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Titel wedstrijd: VenomzZ vs Sickboy Empty Re: Titel wedstrijd: VenomzZ vs Sickboy

Bericht  VenomzZ di jul 31, 2012 7:52 pm

Evil or Very Mad
VenomzZ
VenomzZ

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 06-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Titel wedstrijd: VenomzZ vs Sickboy Empty Re: Titel wedstrijd: VenomzZ vs Sickboy

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum