Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Titel Wedstrijd Sickboy vs Daimian Darkhart

2 plaatsers

Ga naar beneden

Titel Wedstrijd Sickboy vs Daimian Darkhart Empty Titel Wedstrijd Sickboy vs Daimian Darkhart

Bericht  Sickboy zo sep 02, 2012 11:53 pm

Boom! Boom! Boom! Plotseling, Alle lichten gaan uit, er verschijnt een Rode mist rond om de ring terwijl er op de achtergrond muziek draait "Mama said knock you out". licht begint als bliksem te flitsen en daar staat Sickboy bij de entree.
Hij loopt naar de ring toe, stapt de ring in, pakt een mic en kijkt naar het publiek.

MT: "Daar is hij dan! Blijkt dat er wat groots staat te gebeuren".
AS: "Klopt inderdaad Martin, ondanks dat Sickboy de vorige championship maar net heeft gewonnen ziet hij er fit en gedreven uit!"

Sickboy: "Vandaag is het zover! door mijn inzet en harde werken staat er vandaag iets groot te gebeuren!"

* Fans gaan uit hun dak en kunnen niet wachten totdat de match begint.

Sickboy: "Ik ben niet de enige die onopgemerkt is gebleven en daarom roep ik naar voren 'Daimian Darkhart'!.

* De fans gaan wederom uit hun dak!



Sickboy

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 30-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Titel Wedstrijd Sickboy vs Daimian Darkhart Empty Re: Titel Wedstrijd Sickboy vs Daimian Darkhart

Bericht  D.Darkheart wo sep 12, 2012 2:33 pm

Daimian's muziek begint te spelen en hij komt van achter de coulissen aangelopen met een microphoon in zijn handen.
Hij brengt de mic richting zijn gezicht..

Daimian: Stop m'n muziek.. IK ZEG STOP 'T!!

De muziek stopt en Daimian begint heen en weer te lopen op de ramp voor de titontron terwijl hij onafgebroken in de richting van Sickboy kijkt..de fans zijn ineens allemaal doodstil

Daimian: "Jij" roept mij! naar voren?!? Wie denk je wel dat je bent? De laatste keer dat ik gekeken heb Daimian kijkt omlaag naar z'n titelbelt was ik hier nog de 'young lion' kampioen en jij niet meer dan iemand die m'n veters niet kan strikken... Een voetveeg! Een niemand.. Als ik jou was zou ik eerst maar eens wat beter nadenken wat ik over mezelf afroep voor dat ik 't deed.. Want nu zijn de spreekwoordelijke rapen gaar en zul je de prijs er dubbel en dwars voor moeten gaan betalen..

het publiek begint hard aaneengesloten boe te roepen..

Daimian: En jullie moeten jullie er buiten houden, er is niemand die jullie ook maar 1 seconde om een reactie gevraagd heeft.. Dus hou jullie kleppen.. Terug naar jou..Mannetje.. Dat je een 'titleshot" gekregen hebt is tot daar aan toe..maar dat je het lef hebt om mij erop uit te roepen is zoals ik al zei niet bepaald slim.. Had je die stommiteit achterwege gelaten dan was ik met m'n altijd relatief relaxte humeur naar de ring gekomen en had je een m'n normale pak slaag gekregen.. Maar nu is dat humeur verbruid en zal dat resulteren in een totale "Buttwhooping"

Daimian gooit de mic neer en rent als een raket in de richting van de ring, glijt onder de onderste ringtouw door en gaat direct staan. Dan schreeuwt hij heel hard Ring de bel, hup, RING 'EM!! en de wedstrijd is begonnen.
D.Darkheart
D.Darkheart

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 05-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum