Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

donder - voor de wedstrijd

2 plaatsers

Ga naar beneden

donder - voor de wedstrijd Empty donder - voor de wedstrijd

Bericht  donder vr maa 16, 2012 10:15 pm

Donder is bezig om zijn wedstrijd outfit aan te trekken als Claire Hanson de hoek omkomt

Clair hanson : " donder je rent nu al een hele tijd in dat belachelijke kostuum rond hier , waarom ? "

Donder : " pssst ....... ik wil niet herkent worden natuurlijk . "

Claire Hanson : " waarom dan , wie mag je niet herkennen dan ? "

Donder : " als je je mond kan houden hierover vertel ik het je ."

Claire hanson : " tuurlijk , ik zal het niemand zeggen .... "

Donder : " er komt een tijd dan onthul ik wie ik ben maar voor nu is het beter dat mijn broer niet weet dat ik worstel , vandaar. "

Claire Hanson : " waarom mag hij het niet weten dan . "

Donder : " altijd als ik iets voor elkaar heb zoals nu , ik ben een voortreffelijk worstelaar al zeg ik het zelf , want het publiek is altijd voor de tegenpartij .geeft niks dat maakt me uiteindelijk alleen maar sterker .maar ik wil niet hebben dat hij ook hier naartoe komt en dan weer beter wordt als mij zoals in alles wat we samen gedaan hebben . "

Claire Hanson : " dus hij is eigenlijk altijd de betere en favoriet als het tussen jullie gaat ? "

Donder : " precies , na het judo incident probeer ik hem te ontlopen en ben ik bezig met het helpen van mijn kleine broertje . die door dat incident niet meer kan doorbreken ."

Donder laat een traan over zijn rode wangen lopen .

Donder : " ik train hard elke dag ,hou mijn conditie op peil en er komt een tijd dan sta ik oog in oog met mijn broer .......alleen deze keer ben ik degene die aan het langste eind trekt . "

Claire Hanson : " ik zal je niet langer storen voor de komende wedstrijd en je voorbereidingen laten doen zoals jij dat graag doet , ik hoef er niet bij te zijn als je jezelf weer gaat neerschieten met die stungun . "

Donder : " dan zou ik maar vlug gaan want ik hoor mijn muziek al starten . "

Donder pakt zijn stungun en net als Claire Hanson de hoek om is komt er een luid geschreeuw uit de kleedkamer .

Thunderstruck van Ac/Dc speelt al een tijdje en de lichten flitsen en er klinkt gedonder in de arena als het publiek begint te lachen .

daar komt Donder op zijn gemakkie aangekropen , hij staat op neemt een flinke aanloop en probeerd over het bovenste touw de ring in te springen .

Mt : " wow die klap had ik niet zien aankomen . "

As : " hij begint weer lekker , maar ik raad hem aan de volgende keer rustiger binnen te komen want die klappen komen hem nog eens duur te staan . "

Mt : " ja hoelang houd zijn gezicht dit uit en zou zijn mama er blij mee zijn als haar zoon steedszijn gezicht open heeft . "

As : " gelukkig draagt ie een masker en zie je dat niet ..... ha ha ha , sorry Donder was niet zo bedoeld maar kon de grap ook niet voorbij laten gaan . "

Mt : " laten we maar vlug gaan kijken naar de volgende wedstrijd voor het hier uit de hand gaat lopen . "


Laatst aangepast door donder op vr apr 06, 2012 9:44 am; in totaal 1 keer bewerkt

donder

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 24-02-12
Leeftijd : 46

Terug naar boven Ga naar beneden

donder - voor de wedstrijd Empty Re: donder - voor de wedstrijd

Bericht  HardCore Bleeder ma apr 02, 2012 11:42 pm

NBD - The Bravest Of Souls 2012-4-14
HardCore Bleeder
HardCore Bleeder

Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 08-02-12

https://www.youtube.com/user/IStopSearchingNames

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum