Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scott en Arkin DEEL 2 Graag los en na deel 1 (deel 1 Scott en Eric)

Ga naar beneden

Scott en Arkin DEEL 2  Graag los en na deel 1 (deel 1 Scott en Eric) Empty Scott en Arkin DEEL 2 Graag los en na deel 1 (deel 1 Scott en Eric)

Bericht  Gast vr sep 21, 2012 12:09 pm

Scott loopt versuft en verbaast backstage rond. Dan uit het niets komt Arkin.

Arkin: "Scott toch wat kijk je vreemd. On nee ik zie al je hebt Eric al ontmoet. Hahaha. Nee kijk Scott jij wil zo graag ons aanbanden leggen dat wij hebben besloten dat dit niet gaat gebeuren. Neem nu je auto je start zo je auto en er ontploft een verfbom in je auto. Je gaat naar je kantoor er ontploft een verfbom. Je gaat naar de kleedkamer er ontploft een verfbom. Beter gezegd alles wat je zal doen vandaag dat eindigt kleurrijk. Dit omdat wij ons vorige week niet prettig voelde. Ik dacht dat we een contract haden. Wij de Tag Belts en jij de rust hier bij NBD. Alleen vorige week kwam je weer aangerent. Tja dan vraag je er zelf om. Eigenschuld dikke verfbom zullen we maar zeggen. Hahahahah. Kijk ik ga zo weer weg en ik vermaak me wel maar jij moet weer gaan bedenken hoe je ons tegen gaat houden... Oh ja nog een ding regel de papier werk van de belts even zo dat we officieel ook de champs zijn. Dit zijn we natuurlijk al want veder is er geen tag team hier bij NBD. Hahahaha

Zonder dat Scott maar iets kan doen is Arkin net zo snel weer vertrokken dan hij er is gekomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum