Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het plan van het bestuur. Deel 2 (Dit graag na de match ! en eric!)

Ga naar beneden

Het plan van het bestuur. Deel 2 (Dit graag na de match ! en eric!) Empty Het plan van het bestuur. Deel 2 (Dit graag na de match ! en eric!)

Bericht  Gast wo jun 20, 2012 10:45 am

Eric zijn muziek begint te spelen. Dan klimt hij de ring uit en pakt zijn tas uit zijn tas pakt die een verfbom en gooit deze op de commentator tafel. Dan plots uit het niets stopt zijn muziek en staat Kannibaal op de stage. Samen met zijn vgm's en beveiliging.

Kannibaal: "Genoeg Eric, wij vragen om nu het gebouw te verlaten en daarbij krijg je ondersteuning van mijn vgm's en beveiliging. Voor het volgende seizoen zorg je dat je al die spullen thuis houd anders..."

Eric staat ondertussen weer in de ring.

Eric: "Hahahaha, jullie gaan mij buiten gooien? Hahaha wacht even. eric knipt in zijn vingers en het licht gaat uit dan knipt die weer in zijn vingers en het licht gaat weer aan. In de ring staat nu 30 man extra allemaal strak in pak met een A.M. logo op hun linker borst en nu nog steeds?

De fans zijn in shock net als de gm en vgm's.

Kannibaal: "W.w.w.at is dit wie zijn en wat doen ze hier?"
Eric: "Namens de Koningszoon Arkin Mahtava. Beveel ik U nu om mij een vrij doorgang te geven. Wilt u dit niet dan zijn de gevolgen voor u mijnheer kannibaal."

kannibaal geeft een sein en er komen meer beveiligers aangelopen. Dan geeft die nog een sein en lopen ze samen met de vgm's richting de ring. Als ze bijna bij de ring zijn gaat het licht uit na enkele seconde gaat het licht weer aan en zijn Eric en de mannen verdwenen en is de ring en de ringside gevuld met witte rook. Dan uit het niets klinkt een zware duivels stem.

?????: "Kannibaal U denkt mijn Royal Guard aan te kunnen en ze buiten te kunnen zetten? Droom veder zou ik zeggen. Oh ja Kannibaal kijk eens naar je kleurrijke beveiligers. Mwahahaha."

Dan uit en niets ontploft een verfbom tussen de groep beveiligers en de vgm's

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum