Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scott en Eric DEEL 1 Graag los en voor deel 2 (deel 2 Scott en Arkin)

Ga naar beneden

Scott en Eric DEEL 1  Graag los en voor deel 2 (deel 2 Scott en Arkin) Empty Scott en Eric DEEL 1 Graag los en voor deel 2 (deel 2 Scott en Arkin)

Bericht  Gast vr sep 21, 2012 11:47 am

Live beelden van de ring. In de Ring staat Gm Scott Adkins alleen ter wel om de ring beveilging staat.

Scott: "Goedenavond Mensen, even terug komen op verleden week. Arkin en Eric hebben weer eens een zooi van gemaakt. Ik ben de Tag Team belts en niet vergeten Great One en V..."

Midden in de zin flits het licht en daar staat plotseling VenomzZ voor de neus van de Scott.

Scott: "W-w-w-wat is dat nou weer? Mannen pak VenomzZ en zet hem even vast. Ik verwacht zo Arkin en Eric ook nog. Zoals gewoonlijk. Waar was ook weer gebleven... oja ik was aan het vertellen wat ik kwijt was. Ja dat is heel wat de belts Great One VenomzZ nu niet meer. Maar ook Dream Killer of Albert Einstein of hoe die vent mag heten is vertrokken. Voor ik het weet ben ik alles en iedereen kwijt. Kijk verleden week wouden wij alleen naar de ring komen om na de match Arkin en Eric te feliciteren en daarna vast te zetten en goed gesprek met ze voeren.
Alleen dat liep anders. De mijn gehele staf werd bewusteloos gemept en Arkin en Eric vertrokken weer eens voordat iets of iemand wat kon doen. Maar nu heb ik een plan namelijk vanavond zullen die 2 opgepakt worden al voordat ze hier zijn want ik weet w..."


Het nummer Bad Things begint te spelen en Eric komt rustig naar de ring gelopen. Hij kijkt in de ogen van de beveilging en zegt wat tegen ze. Dan lopen ze weg zonder wat te zeggen. Eric stapt de ring in en gaat voor Scott staan.

Scott: "Wat is dit mijn mensen werken voor jou en jij durft hier zomaar te komen. Jij heb echt lef."

Eric glimlacht en begint te praten.

Eric: "Scott ik zal het maar zeggen die mannen weten niet eens wat ze doen. Ik heb ze betoverd dat kan ik ook zo doen met jou niet dat ik zal doen vind het gewoon te leuk om jou elke week te zien hoe je de problemen die veroorzaak samen met Arkik op probeert te lossen.
Ik zal het maar zeggen. Ik ben The Vampire Viking Eric Northman Arkin is de King of het discrict waar in momenteel verblijf dat betekend gewoon simpel gezegd dat ik hem trouw moet zijn. Niet dat ik het altijd doe. Zie nu VenomzZ die heb ik even terug gebracht voor je. De belt houden we wel die zijn toch van ons al staat dat niet op papier.
Tja je zult wel begrijp dat ik dit nu moet wissen uit je hoofd. Anders is de lol er wer vanaf."


Eric kijkt in de ogen van Scott en zegt wat. Dan loopt eric uit de ring weg richting de back stage.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum