Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RP Arkin Mahtava en Eric Northman reactie op tag team champions

Ga naar beneden

RP Arkin Mahtava en Eric Northman reactie op tag team champions Empty RP Arkin Mahtava en Eric Northman reactie op tag team champions

Bericht  Mr. Huijsmans ma sep 24, 2012 6:05 am

Er klinkt een raar Scandinavisch muziekje door de speakers en op het grote titantron scherm zijn Arkin Mahtava en Eric Northman, de koning van de vampieren, te zien.

Arkin Mahtava: “ahum, ahum, mag ik even jullie aandacht.”

Het publiek wordt wild en begint luidruchtig booeeh te roepen en er vliegen enkele scheldwoorden richting Arkin Mahtava.”

Arkin Mahtava: “dat is nou niet de aandacht die ik wenste, maar goed: jullie luisteren ten minste. Zoals jullie vorige week zagen hebben wij die dikke en Venomzz volledig met de grond gelijk gemaakt, wat trouwens nog best lastig was, want voordat die buik gelijk hebt met de grond ben je nog wel eventjes bezig.”

Eric Northman: “hehehehe, dat was zeker niet de makkelijkste opdracht sinds onze indrukwekkende binnenkomst bij deze kleurrijke vereniging. Nou toen wij binnenkwamen was die nog niet zo heel kleurrijk maar daar heb ik denk ik wel voor gezorgd met mijn lievelingetjes.”

Arkin Mahtava: “voordat wij onze match hadden tijdens de vorige Never Back Down zei onze vriendelijke GM Scott Adkins iets. Laten we dat even ophelderen, want jullie zijn zelf denk ik niet intelligent genoeg omdat volledig te herinneren.”
Het grote titantron scherm wordt in twee delen gesplitst en op het andere deel van het scherm zien we de beelden van vorige week:


Scott kijkt om zich heen en lijkt enorm gefrustreerd te zijn
Scott: “Ik ben het zat. Vanavond zal voor eens en altijd de beslissing zijn,
hoor je me!! Ik heb vorige week geen bel gehoord, dus wat mij betreft zijn Tanaka en
VenomzZ nog steeds de kampioenen. Vanavond zal jullie laatste kans
zijn. Verliezen jullie, dan liggen jullie uit NBD!!”


Scott kijkt in het rond totdat hij realiseert dat hij tegen zichzelf aan het
praten is. Met zijn hoofd knikkend in ongeloof loopt hij weer verder



Arkin Mahtava: “zoals jullie Gm duidelijk zei was het de beslissing voor eens en voor altijd. Dus wij zijn de tag team champions voor eens en voor altijd. Of zijn wij nu achterlijk?”

Publiek: “jullie zijn achterlijk! jullie zijn achterlijk! jullie zijn achterlijk! jullie zijn achterlijk!

Eric Northman:ts ts ts ts. Jullie zijn ook niet beleefd. Arkin Mahtava was nog niet uitgepraat en jullie beginnen zomaar te schreeuwen? Dat hoort toch niet. Hebben jullie nooit manieren geleerd op school? Ik ga verder waar Arkin was gebleven met zijn verhaaltje hihihi. Ook zei onze enige echte Scott Adkins vorige week: Vanavond zal jullie laatste kans zijn. Verliezen jullie, dan liggen jullie uit NBD!! Dat vond ik persoonlijk een beetje flauw, want meneertje zegt iets en wij hadden niet eens de kans op daarop te reageren. Wij waren het samen namelijk eens dat wij ook wel iets verdienden als wij onze wedstrijd wonnen. Wij zijn van mening dat de tag team champions van NBD wel iets extra’s verdienen. Wij vinden namelijk dat je als Tag Team champion iets meer verdiend dan de nederige worstelaar die hier rondloopt. Ook zouden wij het wel op prijs stellen als je Tanaka en Venomzz ontslaat want als je die laatste zin van jou van vorige week nog eens beluisterd: Vanavond zal jullie laatste kans zijn. Verliezen jullie, dan liggen jullie uit NBD!!. Kan je het ook opvatten zodat Tanaka en Venomzz uit NBD moeten liggen en niet Arkin en ik als we zouden verliezen. Toch Arkin?”

Arkin Mahtava: “Precies, Scott Adkins wij willen graag een antwoord op deze vraag en het liefst deze avond nog en zo niet dan spreken wij jou nog wel met meerdere voorstellen. Muhahahahahaha


langzaam wordt het Titantron scherm weer zwart terwijl de lach van Arkin nog wel te horen is door de arena


Mr. Huijsmans

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 05-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum