Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het plan van het bestuur. Deel 1

2 plaatsers

Ga naar beneden

Het plan van het bestuur. Deel 1  Empty Het plan van het bestuur. Deel 1

Bericht  Gast ma jun 18, 2012 8:50 am

live beelden van het parkeer gedeelte. Eric komt aangelopen en word staande gehouden door 5 mannen.

Vgm GFS: "Goedeavond Eric ik ben vgm GFS dennis in opdracht van gm Kannibaal gaan deze mannen je spullen door zoeken. Dan als dat gebeurd is brengen ze je naar het kantoor van gm Kannibaal. Dit om wat verleden is gebeurt niet nogmaals te laten gebeuren."
Eric: "Gezellig, 2 weken hier en ik word nu al begeleid door van die klerenkasten. Kun jij ze even vertellen dat ik de weg wel weet zie verleden week was niet zo moeilijk dus nu ook niet denk ik."
vgm GFS: "Is ook niet wat ik wil maar wat gm Kannibaal wil. Ik kan ook gaan zeggen dat je het weigert."

Eric geeft de mannen zijn tas en strekt zijn armenen en benen. De mannen pakken Eric zijn tas en geven de tas aan vgm GFS. Dan knikt een van de mannen en vgm gfs loopt naar binnen gevolgt door Eric en de mannen. Na enkelijke seconde staan ze voor de gm kantoor van Kannibaal. Vgm GFS klopt 3 keer op de deur en dan opent hij de deur. Hij geeft Eric een teken en die loopt naar binnen.

GM: "Goedenavond Eric, zoals je ziet en merkt zijn er dingen die hier niet mogen en zorg ik er voor dat ze ook niet bebeuren."
Eric: "Nou heb verleden week al begrepen dat het niet mocht. Niet dat ik het niet weer zou doen, maar die klerenkasten in pak die hebben mijn tas af gepakt."
GM: "Leer jij het echt nooit? Over..."
Eric: "Wat zou ik moeten leren? Ik doe wat ik wil doen en niemand leert mij wat ik moet doen."
GM: "Gevalletje moeilijk dus. Laat ik het zo zeggen zolang je hier gedraagt vergeet ik verleden week dit als met goede wil."
Eric: "Bedankt?"
GM: "Nog iets Eric die Arkin of hoe die ook mag heten wie is dat en hoe ken jij hem?"
Eric: "zou u het van verleden week niet willen vergeten. Dat is makkelijkere dan uitleggen wie dat is. Want ik weet nooit wanneer dat die verschijnt? Hij zou nu zomaar binnen kunnen komen in flits.
En in welke status weet ik ook niet."

GM: "Het zou voor jou makkelijker zijn dat jullie elkaar wel mogen?"
Eric kijkt Kannibaal aan en geeft een rare grimmas en een een zicht of dit geen grap is.
Eric: "Is dat een grap of serieus?"
GM: "Serieus, beter gezegt zeer serieus. Aangezien dat er vanaf volgend seizoen 2 nieuwe tagteams zijn hier in NBD. De ene bestaat uit DreamKiller of hoe die ook mag heten volgend seizoen en Uitroepteken en het andere team bestaat uit Arkin en jou."
Eric: "Dat is een grap. Haha ik lig dubbel. Nee geen goed plan."
GM: "Nee het is geen grap. En het is een plan die bijna uitgewerkt is."
Eric: "Uh kiest er voor. De problemen zijn voor u en niet voormij."
GM: "Tja dat zien we dan wel. Oh ja vanavond heb jij een one-fall match tegen uitroepteken een voorproefje voor volgend seizoen. Fijne avond veder Eric."
Eric: "Ja fijne avond. Ik zie het einde van NBD voor me maar veder ook een fijne avond voor u."

eric loopt naar de deur en opent de deur op de gang loopt hij richting de zijn kleedkamer. Eenmaal bij zijn kleedkamer doet die de deuropen.

Uit de kleedkamer komt een koude mist en je ziet de verbazing op het gezicht van Eric Northman.

???: “zo, Eric, we ontmoeten elkaar sneller dan verwacht.”
Eric: “zo, Arkin, we ontmoeten elkaar zeker sneller dan verwacht weer. Ga je me weer een les leren net zoals vorige week? Of wil je nu overleggen over ons tag team?”
Arkin: “WAT DENK JE NOU ZELF!!! Je denkt dat ik het toelaat dat ik met zo’n minkukel als jou ga taggen? Hahahahaha die GM is een beetje gek geworden in zijn hoofd. Eerst twijfelen over hoe ik heet en daarna mij zo onrespectvol behandelen? Je doet maar wat je wilt, maar laat hem duidelijk wezen dat ik er geen zin in heb om met een onderdanig persoon zoals jij te taggen. Hmmpf wie denk dit wel wie die is.”

Opeens valt de deur dicht en Eric probeert hem weer te openen. Na enige tijd proberen lukt het Eric en in de kleedkamer staat een zeer appetijtelijke jongedame, Yolanthe genaamd, om te kleden.

Eric: “huuh, wacht. Wat? Hoe kan dit? In deze kleedkamer zat zojuist Arkin nog? Huuh nee dit is toch niet mogelijk?”
Yolanthe : “aaaaaaaaaah, ga eens weg! Ik ben poedelnaakt!
Eric: “oooh, daar heb ik geen problemen mee hoor!”

Eric gooit een verfbom door de kleedkamer en vlucht snel richting de kamer van de GM. Daar aangekomen klopt hij op de deur van GM Kannibaal.

Kannibaal: “binnen!”
Eric: “hier baas. Een cadeautje van Arkin voor jou en je geniale idee om ons te laten taggen.”

Eric gooit een verfbom in de GM Office en loopt rustig weg. Richting de interview area. Als die is aangekomen pakt die nog een verfbom en gooit deze in de interview area en loopt weg richting de ring.

=============
=============


Laatst aangepast door viking op do jun 21, 2012 3:34 am; in totaal 4 keer bewerkt (Reden : Totaal plaatje. Deel 1)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het plan van het bestuur. Deel 1  Empty Re: Het plan van het bestuur. Deel 1

Bericht  Kannibaal wo jun 20, 2012 12:04 am

Ik heb de matchcard veranderd zodat bovenstaande mogelijk wordt

De card zal vandaag gepmd worden
Kannibaal
Kannibaal
Admin

Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 18-01-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Nijmegen

https://nbd-twg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het plan van het bestuur. Deel 1  Empty Re: Het plan van het bestuur. Deel 1

Bericht  Mr. Huijsmans wo jun 20, 2012 8:35 am

Uit de kleedkamer komt een koude mist en je ziet de verbazing op het gezicht van Eric Northman.

???: “zo, Eric, we ontmoeten elkaar sneller dan verwacht.”
Eric: “zo, Arkin, we ontmoeten elkaar zeker sneller dan verwacht weer. Ga je me weer een les leren net zoals vorige week? Of wil je nu overleggen over ons tag team?”
Arkin: “WAT DENK JE NOU ZELF!!! Je denkt dat ik het toelaat dat ik met zo’n minkukel als jou ga taggen? Hahahahaha die GM is een beetje gek geworden in zijn hoofd. Eerst twijfelen over hoe ik heet en daarna mij zo onrespectvol behandelen? Je doet maar wat je wilt, maar laat hem duidelijk wezen dat ik er geen zin in heb om met een onderdanig persoon zoals jij te taggen. Hmmpf wie denk dit wel wie die is.”

Opeens valt de deur dicht en Eric probeert hem weer te openen. Na enige tijd proberen lukt het Eric en in de kleedkamer staat een zeer appetijtelijke jongedame, Yolanthe genaamd, om te kleden.

Eric: “huuh, wacht. Wat? Hoe kan dit? In deze kleedkamer zat zojuist Arkin nog? Huuh nee dit is toch niet mogelijk?”
Yolanthe: “aaaaaaaaaah, ga eens weg! Ik ben poedelnaakt!
Eric: “oooh, daar heb ik geen problemen mee hoor!”

Eric gooit een verfbom door de kleedkamer en vlucht snel richting de kamer van de GM. Daar aangekomen klopt hij op de deur van GM Kannibaal.

Kannibaal: “binnen!”
Eric: “hier baas. Een cadeautje van Arkin voor jou en je geniale idee om ons te laten taggen.”

Eric gooit een verfbom in de GM Office en loopt rustig weg.


misschien dat jij het nog iets moet aanpassen/een vervolgje er op maken?

greets Arkin Huijsmans

Mr. Huijsmans

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 05-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het plan van het bestuur. Deel 1  Empty Re: Het plan van het bestuur. Deel 1

Bericht  Gast wo jun 20, 2012 10:54 am

Heb de post van mr aed en mij samen gevoegd in post 1. ;-) En ietsjes toe gevoegd een aangepast.

Greetz,
Viking

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het plan van het bestuur. Deel 1  Empty Re: Het plan van het bestuur. Deel 1

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum