Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Duivels Plan uit het hoge noorden. Deel 2

Ga naar beneden

Het Duivels Plan uit het hoge noorden. Deel 2 Empty Het Duivels Plan uit het hoge noorden. Deel 2

Bericht  Gast za jul 07, 2012 3:14 am

Live beelden van de Ring, in de ring staan Kannibaal en de vgm's.

Kanni: "Goedenavond mensen, zoals jullie afgelopen woensdag zagen. Word dream vast gehouden en mogelijk mishandelt door 2 mannen die denken dat ze alles mogen doen. Alleen het verschil zit hem in het denken en het daad werkelijk mogen. Nee dat m..."

Dan gaat het licht uit. Er klinkt een harde knal dan gaat het licht weer aan en staan Arkin en Eric op de stage. Voor hun ligt een grote zak.

Arkin: "Goedenavond Kannibaal en vgms. Wij komen The dreamKiler terug brengen. Oke hier en daar is die ietsjes beschadigt maar ja dat is het risco van het vak zullen we maar zeggen."
Kanni: "Mannen pak Eric en Arkin."
Arkin: Wacht eventjes ik wil jullie wat laten zien. Oke het is geen meesterwerk maar goed.

*het schermt schakelt plotseling over na een gebouw midden in een donker bos*

Arkin Mahtava: “haa Eric, je was sneller dan ik je verwachtte. Je hebt die sul van een Dreamkiller toch wel gevangen neem ik aan?”

Eric: “ja, machtige koning van het Noors Vikings rijk. Mijn missie is voltooid. We kunnen overgaan tot het tweede deel van het plan. Waren mijn ideeën goed?”

Arkin Mahtava: “ja, dat waren zeker goede ideeën. Vooral die ene waarvoor ik al deze gereedschappen nodig had. Muahahahahahah! Je houdt deze sul toch al vast sinds woensdag? Stuur trouwens iedereen die hier is weg zodat wij met het plan kunnen beginnen.”

Eric: “ik zou de troepen hier de opdracht geven om dit gebouw geheel te ontruimen hihihi.”

Arkin: “Eric, bindt Dreamkiller vast op die stoel daar. Dan kunnen we beginnen.”

Op dat moment begint Dreamkiller net iets bij te komen van de aanval van Eric bij het stadion van NBD.

Dreamkiller: “huuh, wat is er gebeurd? Waar ben ik lijkt me een betere vraag?”

Arkin Mahtava: “wat gaat er met je gebeuren lijkt me de beste vraag, hahahaha.”

Dan zie je Eric even denken en dan…
Speart hij The Dreamkiller. Daarnaar voert Eric Northman een DDT uit en daarnaar een legdrop op The Dreamkiller. Eric Northman voert een ULTIMATE Skandinavia kombinasjon uit.

Arkin: “Als je dan bezig bent, KO hem dan ook even, want dat is wel zo gemakkelijk.”

Eric: “vooruit dan maar weer. Hij weet nu denk ik al niet meer waar die is, laat staan als die straks weer wakker wordt.”

Eric pakt kijkt naar boven en dan pakt hij een Mjölnir en slaat daar the dreamkiller mee op het hoofd. Eric slaat The Dreamkiller KO met een ULTIMATE Mjölnir Hit.

Arkin: “hahaha en dit is pas het begin van dit spektakel. Zijn de camera’s trouwens aan? Want iedereen in het NBD Universe moet hiervan kunnen genieten. De droom van de Dreamkiller die denkt dat die ons kan oppakken, gaat gekilld worden, gheeheheheheh

Eric: "jep alles loopt. Ik ga alvast de auto halen want doornroosje moet zo nog tegen Rooien. Dus we moeten hem even terug brengen."

Arkin: "Hij en een in een match vanavond. Haha. Zal wel een 3 seconde match worden. Mhahahaha"

Arkin pakt van een tafel een spuitbus verf en legt dreamkiller op zijn buik. Dan schrijft die met de verf op de rug van Dreamkiller "NBD VGM" met daaronder "Breekbaar". Dan draait die Dreamkiller om en zet die op de borst van dreamkiller 2 stippen.

Het beeld stopt en we zien de ring weer met arkin en eric nog steeds op de stage.


Arkin: "Nu denken jullie waarom die stippen op zijn borst ik zal het jullie laten zien."

Arkin maakt de zak open en we zien dream nog steeds buiten bewust zijn liggen in de zak. Arkin geeft Eric een sein en hij geeft Arkin een apparaat. Dan doet die 2 plakkers op de stippen die op de borst staan van dreamkiller."

Arkin: "Kijk dit noemen ze een AED apparaat en dat (wijzend naar dreamkiller) noemen ze een bewustenloos iemand. Kijk niet doe ik het volgende ik druk op het knopje."

Arkin drukt op het knopje en na enkele seconde komt dream lichtjes bij.

Arkin: "Kijk dat is nou makkelijk Kannibaal. Dream kan zo de ring in tegen rooien. Let wel op hij heeft zijn hersens tot zover mogelijk beetje geschud. Invak termen noemen we dat Lichte Hersenschuding.Haha"

Dan gaat het licht uit. Als het licht weer aan gaat zijn Eric en Arkin verdwenen en ligt Dreamkiller nog op de stage.

Kanni: "Arkin en Eric, dat weg flitsen enzo is leuk. Maar vanavond zal dat niet gaan. Nee want vanavond zullen in een tag team match optreden. De kans dat jullie winnen is niet zo groot. Aangezien dit de nieuwe champs zijn.
Maar goed het zien dat jullie vernederd worden is gewoon een feest voormij en mijn staf. Oh ja vergeet de namen van de tegenstanders zie het scherm."


Dan speelt intro muziek van het tag team Great One en Tanaka. Dan verschijnen een foto van Tanaka en een van Great one op het grote scherm. Een grote glimlach is te zien op het gezicht van Kannibaal.

Kanni: "Ja mensen, Tanaka en Great One zullen vanavond Arkin en Eric een lesje gaan leren. Ik verheug me er nu al op. Ik zou zeggen laat de volgende match beginnen."

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum