Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Duisternis valt over Never Back Down --- Klaar om geplaatst te worden als Kannibaal tevreden is over zijn deel:-)

3 plaatsers

Ga naar beneden

De Duisternis valt over Never Back Down ---  Klaar om geplaatst te worden als Kannibaal tevreden is over zijn deel:-) Empty De Duisternis valt over Never Back Down --- Klaar om geplaatst te worden als Kannibaal tevreden is over zijn deel:-)

Bericht  Alucard di jun 05, 2012 12:05 am

Het camera beeld springt na het einde van de match over naar de commentatoren van de show.

Martin Tyler: " Alan! Wat hebben wij toch een heerlijk beroep nietwaar? We hebben de beste plaatsen van het huis. We mogen lekker onze ongezouten mening geven over alles en iedereen en krijgen werkelijk alles mee van wat er maar in de federatie gebeurt! Wedden dat veel mensen jaloers op ons zijn?"

Alan Smith: " En dan vergeet je nog het mooiste gedeelte van dit hele verhaal. We krijgen er nog voor betaa.."

Ineens springen alle lichten in de arena over in een donker-rode kleur en begint het Titantron scherm te kraken. Er wordt een schemerig beeld zichtbaar van de entree van de arena en twee bewakers liggen buiten westen voor de ingang.In hun nek zijn duidelijk twee sneetjes zichtbaar waar een dun straaltje bloed uit loopt.

Martin Tyler: " Wat in hemelsnaam zullen we nu krijgen?!"

Het titantron beeld springt weer terug op zwart onder eenzelfde krakend geluid en springt, na enkele seconden, weer aan met een schemerig beeld van de parkeergarage. Ook hier liggen twee bewakers van de federatie buiten westen met dezelfde twee bebloede sneetjes in hun nek.

Alan Smith: " Moeder Theresa! Wat gebeurt hier?!"

Het titantron scherm springt weer terug naar een zwart beeld, gevolgd door alle lichten in de arena die uit gaan. Een zeer diepe lach is hoorbaar door de speakers van het gebouw. Ineens vliegen er een groot aantal vlammen uit de vloer voor het titantron scherm en is er in het midden van de vuurzee een rookwolk te zien. De rookwolk vormt zich samen tot een soort cocon en langzaam wordt de gedaante van een behoorlijk grote, doch slanke persoon zichtbaar.

[Alleen beheerders zien deze afbeelding]

De persoon draagt een driedelig donkerrood pak en heeft een fedora hoed op in dezelfde rode kleur. Als de vlammen langzaam uitdoven wordt de gehele Never Back Down arena weer omringt door een rode gloed en loopt de mysterieuze man met een langzame tred naar de ring. Het publiek is muisstil, alsof ze in een trans zijn geraakt door wat hen op dit moment overkomt. Ook Martin Tyler en Alan Smith zijn inmiddels volledig sprakeloos. Eenmaal bij de ring aangekomen, springt de man vanaf de vloer zonder enige moeite zo over de bovenste touwen de ring in. Hij heeft een microfoon in zijn hand en brengt deze langzaam naar zijn lippen.

Alucard: " Stervelingen van Never Back Down. De tijd is hier en nu. Het begin van het einde! Mijn naam is Alucard en om maar gelijk enige misverstanden te voorkomen. Als ik zo een keer rondkijk door deze arena zie ik niets anders dan een stel dikke, lelijke, onverzorgde Nederlanders die zichzelf de fans van deze show durven te noemen."

Als reactie op deze forse belediging begint het gehele Never Back Down publiek luidkeels te joelen.

Alucard: " Ha! Gelukkig hebben jullie in ieder geval 'de ballen' om net zo eerlijk naar mij toe te zijn als dat ik naar jullie zal zijn. Hou echter wel rekening met één ding... Die beelden die jullie zojuist zagen van de entree en van de parkeergarage. Ik kan jullie met vreugde mededelen dat de Never Back Down bewakers een heerlijke bloedgroep bezitten."

Om deze opmerking extra kracht bij te zetten, veegt Alucard met zijn mouw langs zijn mond en geeft hij een ziekelijke grijns naar de camera toe. Twee gigantische snijtanden worden zichtbaar.

Martin Tyler: " Wat? Zijn dat vampiers - tanden? Ik dacht dat dit een worstelshow was en geen filmtheater!"

Alan Smith: " Shhht, Martin. Ik denk persoonlijk dat die tanden niet zo nep zijn als jij denkt. Die vier bewakingsmannen die we zonet zagen op de camerabeelden. Ik denk dat we duidelijk kunnen vast stellen wie daar verantwoordelijk voor is geweest."

Alucard: " Genoeg gekibbeld nu. In mijn eeuwenlange bestaan heb ik alles gedaan wat God verboden heeft. Sterker nog. Ik denk dat een aantal van mijn daden de Duivel zelve over zijn hoofd zal laten krabben. Het mooie van de worstelwereld is, dat ALLES wat ik mij maar bedenk om iemand anders aan te doen, gedoogd wordt en mij niet meer oplevert dan een waarschuwing en in het ergste geval een boete of schorsing. Vanuit die wetenschap zal ik hier in Never Back Down dan ook als enige missie hebben om elke zwakkeling die ik maar tegenover mij krijg ..."

----------------------------------------



Laatst aangepast door Alucard op wo jun 13, 2012 2:53 am; in totaal 1 keer bewerkt

Alucard

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 04-06-12
Leeftijd : 39

Terug naar boven Ga naar beneden

De Duisternis valt over Never Back Down ---  Klaar om geplaatst te worden als Kannibaal tevreden is over zijn deel:-) Empty Re: De Duisternis valt over Never Back Down --- Klaar om geplaatst te worden als Kannibaal tevreden is over zijn deel:-)

Bericht  Kannibaal di jun 05, 2012 5:49 am

Helemaal geweldig..Klasse werk man

Ik heb alleen één vraag. Wil je deze nu al geplaatst hebben ook al heb je nog geen match, of plaatsen we deze volgende week voor je match als ik hopelijk ook de cards en dergelijke klaar heb?
Kannibaal
Kannibaal
Admin

Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 18-01-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Nijmegen

https://nbd-twg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De Duisternis valt over Never Back Down ---  Klaar om geplaatst te worden als Kannibaal tevreden is over zijn deel:-) Empty re

Bericht  Alucard di jun 05, 2012 11:37 am

Bedankt voor je feedback, Kannibaal!

Of deze nu al geplaatst wordt, hangt even af van hoe Leo zijn reactie wil plaatsen. Als hij een rechtstreekse reactie op deze RP gaat schrijven, dan is het wellicht een goed om hem volgende week tevens als aanloop op ons gevecht te gebruiken. Mocht hij besluiten om zelf een aparte klapper van een entree te maken, dan kan deze ook deze week als een "voorbode op wat gaat komen" gebruikt worden.

Alucard

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 04-06-12
Leeftijd : 39

Terug naar boven Ga naar beneden

De Duisternis valt over Never Back Down ---  Klaar om geplaatst te worden als Kannibaal tevreden is over zijn deel:-) Empty Re: De Duisternis valt over Never Back Down --- Klaar om geplaatst te worden als Kannibaal tevreden is over zijn deel:-)

Bericht  Leo Duonrey wo jun 06, 2012 7:34 am

Midden in Alucards zin klinkt een enorme knal. Het wordt helemaal donker en dan begint Just Like You Imagined van Nine Inch Nails te spelen. Iemand komt tevoorschijn en loopt naar de ring, gevolgd door een schijnwerper. Als hij in de ring staat gaan de lichten weer aan en wordt zijn kleding zichtbaar. Hij draagt een soort tuniek en daaroverheen een rode mantel. De man pakt een microfoon en begint te praten, terwijl hij Alucard heel duidelijk negeert.

Leo Duonrey: "Hallo allemaal, mijn naam is Leo Duonrey. Ik neem aan dat jullie nogal geschokt zijn met de verschijning van dit vampiertje hier, en dat kan ik best begrijpen. Jullie hoeven je geen zorgen te maken over de bewakers, die komen hier wel bovenop, hoewel dit natuurlijk een vervelende situatie is. Wat ook vervelend is, nog vervelender zou ik bijna willen zeggen, is dat meneer de vampier hier meteen asociaal begint te doen. Ik ken Alucard al langer, en ik kan jullie vertellen dat ik vaak genoeg heb geprobeerd om hem uit te leggen dat dit niet de manier is waarop we tegenwoordig met anderen om gaan. Maar zoals blijkt denkt hij nog steeds dat hij de sociale omgangsvormen van 500 jaar terug nog wel kan toepassen. We zullen het er maar op houden dat z'n hersens na die 500 jaar wat traag van begrip zijn geworden."

Er komt weinig reactie uit het publiek, wat nogal geschokt is door alles wat gebeurd.

Leo Duonrey: "Trouwens, misschien dat ik beter eerst iets over mezelf kan vertellen. Zoals jullie zien ben ik een groot bewonderaar van de oude Spartanen, haat ik alles wat met wannabe vampiers met goocheltrucjes te maken heeft en ben ik degene die al een poosje probeert om Alucard wat begrip voor deze tijd bij te brengen. Hoe dan ook, ik snap dat jullie nogal onder de indruk zijn van die kunstjes van die vampier, maar laat je niet te veel verblinden door een sukkel die zich heeft vergist in het adres van het circus. Daar kun je eventueel voor acrobaat spelen, Alucard, maar hier is dat stoere gedrag met je goocheltrucjes echt niet nodig. Dit is een worstelshow, dus mensen verwachten hier dat je vecht. En wat dat betreft kan ik jullie vertellen dat Alucard niet heel ver komt. Mooie praatjes over wat je allemaal wel niet durft zijn heel stoer en leuk, maar daar houdt het ook wel mee op. Je kunt jezelf beter een keer bewijzen in de ring."

Leo Duonrey loopt naar Alucard toe, blijft vlak voor hem staan en kijkt hem uitdagend aan.


Alucard, hier kun jij eventueel nog een stuk aan toe voegen en zo niet dan kunnen we het afronden. ik denk dat we deze rp het beste tot voor een match kunnen bewaren.


Laatst aangepast door Leo Duonrey op do jun 07, 2012 3:46 am; in totaal 1 keer bewerkt

Leo Duonrey

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 05-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De Duisternis valt over Never Back Down ---  Klaar om geplaatst te worden als Kannibaal tevreden is over zijn deel:-) Empty Re: De Duisternis valt over Never Back Down --- Klaar om geplaatst te worden als Kannibaal tevreden is over zijn deel:-)

Bericht  Kannibaal wo jun 06, 2012 11:49 pm

(ooc: dit kan nog aangepast worden zoals jullie dit willen, andere match type bijvoorbeeld. Dit kon ik nu tijdens me pauze verzinnen Very Happy )

Leo Duonrey en Alucard staan op het punt om elkaar in de haren te vliegen als plots Indestructible van Disturbed door de speakers knalt.

Langzaam komt Kannibaal het podium oplopen met een microfoon in zijn hand en zet deze tegen zijn lippen aan.

Kannibaal: Alucard en Leo, gedraag je een beetje!

Alucard en Leo Duonrey kijken beiden verrast naar Kannibaal.

Kannibaal: Jullie denken toch niet dat ik mijn twee nieuwste aanwinsten op deze manier met elkaar op de vuist laat gaan. Nee, daarvoor zijn jullie mij veel te kostbaar!

Alucard en Leo nemen beiden een stap terug en blijven Kannibaal aankijken.

Kannibaal:. Weet je wat ook kostbaar is Alucard..mijn personeel!.

Kannibaal schud met zijn hoofd in onbegrip

Kannibaal: Het is niet de bedoeling dat jij het personeel gebruikt als speelgoed wanneer jij daar zin in hebt. Ik zit nu met 4 bewakers die hun taak niet meer kunnen uitvoeren en met de ambulance weg zijn gebracht. Hoe moet ik dit aan hun families gaan uitleggen?

Kannibaal loopt wat heen en weer op het podium en lijkt duidelijk geïrriteerd te zijn

Kannibaal: Maar wat mij nog meer tegenspreekt Alucard, is dat je nu al het lef hebt om onze trouwe fans, de mensen die naar jouw komen kijken, een stelletje dikke, lelijke en onverzorgde Nederlanders noemt. Dat kan ik niet over zijn kant laten gaan…

Kannibaal is nog steeds aan het ijsberen op het podium

Kannibaal: Toen ik jouw aannam Alucard wist ik dat ik een groot risico nam en dat blijkt nu wel weer. Het moment dat jij je handtekening zette bij NBD, ben ik op zoek gegaan naar een oplossing om dit risico te beperken. In mijn zoektocht kwam ik maar op één persoon uit

Alucard kijkt Leo Duonrey aan klaar om weer in de aanval te gaan.

kannibaal: Vanavond Alucard, zul je boeten voor wat je hebt gedaan. Vanavond zul je het namelijk opnemen tegen de man voor je….in een steel cage match!...

Indestructible van Disturbed begint weer te spelen als Kannibaal langzaam achteruit loopt en van het podium verdwijnt, terwijl Alucard en Leo Duonrey nog in de ring staan
Kannibaal
Kannibaal
Admin

Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 18-01-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Nijmegen

https://nbd-twg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De Duisternis valt over Never Back Down ---  Klaar om geplaatst te worden als Kannibaal tevreden is over zijn deel:-) Empty Re: De Duisternis valt over Never Back Down --- Klaar om geplaatst te worden als Kannibaal tevreden is over zijn deel:-)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum