Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laat de Feud tussen Stephen en Cash beginnen

Ga naar beneden

Laat de Feud tussen Stephen en Cash beginnen Empty Laat de Feud tussen Stephen en Cash beginnen

Bericht  J.r. Cash ma nov 12, 2012 12:51 pm

In de ring staat Johnny Cash.

Cash: "Goedenavond mensen. Zoals je vorige week hebben gezien verloor ik van Stephen hawking. Beter gezegd die maloot ging zo moeilijk doen met zijn stoel dat ik er zo vast in kwam zitten dat ik wel moest uittikken. Nee volgende keer ga ik wel eerst zijn wieltjes lek prikken en dan sla ik met mijn gitaar zo dat hij op zijn rug komt te liggen en dan is het gewoon 1.2.3. over."

Fans: Boooooooo!!!

Chash: "Nee tuurlijk jullie zien toch ook wel dat die man weinig kan. Hij is 70 jaar of zo zit in een stoel met wielen maar wat kan die nou? Ja blij wezen met zijn prijzen die ooit won. Goh die heb ik ook maar heb daar wel voor gewerkt en niet zoals hem in een stoel rond rijden en dan doen als of ik niks kan."

Fans: We want Stephen . We Want Stephen .

Cash: "echt nog even en ik ga denken dat julle van die zielenpoot houden nee echt jullie hebben echt geen smaak verleden week dacht ik nog van ja dat kan wel wat worden met julle maar nu nee. Als jullie voor zo iemand juichen waar moet het heen met deze fed. Ik zou het niet weten wat ik wel weet is dat vanavond een gevecht heb die draait om tijd. Dus ik ga..."

Dan start de intro muziek van Stephen hawking.

Stephen hawking vult dit aan.

J.r. Cash

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum