Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A New Feud...

Ga naar beneden

A New Feud... Empty A New Feud...

Bericht  HardCore Bleeder za mei 05, 2012 9:19 pm

*HardCore Bleeder wandelt naar de ring terwijl vuurwerk afgaat. Het publiek juicht en tiert, al beginnen sommigen toch 'boe' te roepen - vreemd. HardCore doet zijn beweging op de ramp en slidet onder de touwen de ring in. Een micgooi later begint hij te spreken*

Bleeder: "Goedenavond, beste mensen! Ik wil jullie eerst even mededelen dat dat boegeroep echt niet nodig is. 'Boe' iemand anders. En ik wil ook nog zeggen, voor diegene die er niet waren, dat ik mijn Hardcore match gewonnen heb tegen Dolph Ziggler! En nee, ik pinde hem niet of ik liet hem niet uittappen, ik sloeg hem gewoon K.O! Hij dacht dat hij kon winnen maar het was niet zo, en nu heeft hij uit schaamte de federation verlaten! Coward! Dit gezegd zijnde, wil ik jullie er even op wijzen dat jullie volgende keer ietsje beter mogen supporteren, want zoals jullie gezien hebben, zat ik onder het bloed, en ik geef jullie een klein beetje de schuld, want ik teer al veel te lang op de kracht dat jullie mij geven, maar die was eigenlijk niet aanwezig tijdens die match!"

*Het publiek wordt boos, de boegeroepen worden luider en talrijker*

Bleeder: "En ik zal nog eens iets zeggen..."

*Vuurwerk, een lichtshow, een titatron. Dit kan maar een ding betekenen: er is een wrestler op komst! Het is... ZackRyder! Zack wandelt naar de ring en gaat de ring in*

Zack: "Bleeder, Bleeder... Ik kan je gezaag niet meer aanhoren! Wat zit je nu uit je nek te kletsen? Dat het publiek de schuld is waarom jij je bijna liet verslaan. Ik ga je een geheim vertellen: dat ben jij! Zij kunnen er niets aan doen!"

*Het publiek juicht. Het lijkt erop dat ze een nieuwe held gevonden hebben...*

Zack: "Met je 1000 en 1 gimmickveranderingen... Je eerste als Footman viel nog mee, Robbie E was een zeer goeie, dat geef ik toe, maar nu: een hardcore wrestler?! Wil je eigenlijk nog dat het publiek je leuk vindt? Iemand die iemand anders het bloed vanonder de nagels haalt, maar dan letterlijk, dat is toch niet bepaald kindvriendelijk, of wel?"

*Bleeder kijkt zelfverzekerd naar Zack, met een venijnige grijns op zijn gezicht*

Bleeder: "I don't give a sh*t! Het publiek kan mijn rug op, net zoals jij, Zackie! Jij komt hier ineens in de ring om mij te vertellen wat te doen en te vertellen dat ik slecht bezig ben?! Jij bent slecht bezig, want je bent aan het solliciteren voor een afrantseling!"

*Het publiek blijft 'boe' roepen...*

Zack: "Weet je wat, Bleeder? Ik zal deze show eens dat omhooggevallen karakter van je met de grond gelijk maken!"

*Het publiek stopt met 'boe' roepen en begint Zacks naam te scanderen*

Bleeder: "Ik zou niets liever willen!"

*Bleeder grijpt zijn mic goed vast en slaat Zack recht op zijn voorhoofd. Zack valt naar en Bleeder gaat boven Zack staan om dan zijn mic helemaal kapot te slaan op het hoofd van Zack. Totdat Zack begint te... Bloeden!*
HardCore Bleeder
HardCore Bleeder

Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 08-02-12

https://www.youtube.com/user/IStopSearchingNames

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum