Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Feud TWK & Skipo FT. Undead Hero 2

Ga naar beneden

Feud TWK & Skipo FT. Undead Hero 2 Empty Feud TWK & Skipo FT. Undead Hero 2

Bericht  Skipo ma jul 30, 2012 5:22 am

Op het grote scherm in de arena is te zien hoe TWK backstage door de gangen loopt
The wrestlingkiller:”Zo, atijd lekker, even al je agressie op die kneusjes uiten, ze kunnen met ook echt niks maken!
The wrestlingkiller loopt de hoek om en wordt gelijk in het gezicht geslagen met een stoel door Undead Hero
Undead Hero: “Zo dus jij denkt dat jij MIJ kan aanvallen met een stoel!! Hier pak aan!”
The wrestlingkiller ligt op de grond, Undead hero haalt de stoel boven zijn hoofd klaar om een finishende klap uit te delen met de stoel, op het moment dat Undead Hero wil slaan wordt de stoel vastgepakt door Skipo.
Skip:”Undead, niet doen, laat hem maar aan mij over! “
Undead Hero kijkt verbaasd naar Skipo
Undead Hero: “Wat maak jij nou!?”
Skipo: “geloof me! Ik ga nu naar kannibaal, ik heb iets leuks in petto voor dit mannetje! Een geweldige match!”
Skipo fluisterd wat in Undead zijn oor, deze begint te grijnzen, laat de stoel vallen en spuugt naar TWK
Undead Hero:” Dat is inderdaad beter! Ik zie je nog wel eens Skipo, maar beloof me, Leer hem een lesje!
Undead Hero loopt rustig weg
Skipo:”ik beloof het je Undead, ik beloof het je”
Skipo kijkt nog even naar TWK, dan naar de stoel en weer terug naar TWK. Maar Skipo schudt zijn hoofd, laat de stoel vallen, draait zich om en loopt rustig weg.
MT: "Wauw.. Alan, ik ben er stil van, en dit allemaal in 1 show!"
AS:"Dit is geweldig! Ik ben heel erg benieuwd wat Skipo in petto heeft voor TWK!"
MT: "Ja en je bent niet de enige! Maar dat zien we volgende week!


Skipo

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 04-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum