Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Feud TWK & Skipo FT. Undead Hero

Ga naar beneden

Feud TWK & Skipo FT. Undead Hero Empty Feud TWK & Skipo FT. Undead Hero

Bericht  Skipo ma jul 30, 2012 4:55 am

Het wordt donker in de arena en de camera is backstage, hier is Skipo zijn collegas succes aan het wensen voor hun matches van vanavond
Skipo:”Mannen succes vanavond! Geef ze een goede show!”
Er roepen een aantal worstelaars wat dankbetuigingen naar Skipo. Skipo loopt rustig naar zijn lockerroom als Undead Hero daar staat te wachten.
Skipo grijnst
Skipo:”Undead.. wat een onaangename verassing, moet ik nu weer bang zijn dat TWK me in mijn rug aan komt vallen!?”
Skipo kijkt om zich heen om een mogelijke aanval optijd op te merken
Undead Hero:”Rustig maar Skipo, ik ben hier niet voor TWK, we zijn geen partners meer.
Undead Hero fluisterd wat in Skipo zijn oor en deze begint hard te lachen
Skipo:” Ja vertel mij wat, het is simpelweg een laffe nietsnut, hij heeft mij laatst met veel geluk te grazen kunnen nemen! Ik was al redelijk gewond door al die aanslagen van hem, jij had daar ook een aandeel in undead!”
Skipo kijkt een beetje boos naar Undead Hero
Undead Hero:”Dat weet ik, daarom biedt ik jouw bij deze mijn hulp aan, zeg het me en ik pak TWK terug voor je!
Skipo schudt zijn hoofd
Skipo: Thanks voor het aanbod Undead, maar dat is niet mijn stijl, ik verlaag mij niet naar zijn niveau!
Plosteling gaan de lichten in de gang uit en we horen 2 klappen van een stoel. Het ligt gaat weer aan en Undead en Skipo liggen op de grond terwijl The Wrestlingkiller met een stoel triomfantelijk staat te lachen.
The wrestlingkiller:”Zo undead, dus jij wou mij verraden!? Skipo is te laf om een aanslag op mij te plegen! Ik had je slimmer geacht undead! En uhh Skipo, je zal nooit van mij winnen, Nooit!
The wrestlingkiller gooit de stoel op Skipo en loopt rustig weg alsof er niets is gebeurt.

MT: “wauw Alan, The wrestlingkiller is helemaal gek!
AS: “Inderdaad Martin, dit gaat nog een staartje krijgen!”

Skipo

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 04-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum