Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

mama sust ruzie tussen broers ( donder en rugbyspeler)

Ga naar beneden

mama sust ruzie tussen broers ( donder en rugbyspeler) Empty mama sust ruzie tussen broers ( donder en rugbyspeler)

Bericht  donder ma apr 16, 2012 7:48 am

Het titatron scherm vervaagt en vangt toevallig een gesprek op tussen Donder en Rugbyspeler .

Donder : " Als je zo doorgaat wil ik een wedstrijd tegen jou en dan zul je ervan lusten . "

Rugbyspeler : " je bent niks , helemaal niks ....... ik kan je zo hebben dus beeld je maar niks in . "

De twee broers vliegen elkaar in de haren , maar opeens klinkt er een flink schelle stem die roept " stop nu allebei of jullie krijgen er allebei van langs . "

Donder : " Mama wat doe jij hier zit je niet op de eerste rij stoel 52 . "

Rugbyspeler : " Ben je blind ofzo je ziet haar hier toch staan ? of niet soms . "

Mama : " Stil nu jullie allebei , ik heb gehad met dat geruzie tussen jullie . "

De broers laten elkaar los en kijken naar de grond .

Donder : " Sorry mama ik zal me gedragen . "

Rugbyspeler : " ik zal me ook gedragen mama . "

Grijnzend kijkt rugbyspeler naar Donder en knikt .

Mama : " In plaats van ruzie maken denk eens na over samen te werken , of ik zal niet meer bij jullie wedstrijden aanwezig zijn . "

Donder : " Nee mama je moet erbij zijn als jij daar niet zou zitten zou al dat trainen voor wedstrijden nutteloos geweest zijn . "

Rugbyspeler : " ik ben het voor het eerst met Donder eens ."

Mama : " nou dan, ..... ga samen verder of alleen ......... maar laat elkaar met rust . "

Er klinkt een twijfelachtig " Ja mama " door de broers .

De titatron vervaagt weer en komt weer een flink lawaai uit de arena

MT : " zou het dan toch gebeuren dat de broers zich verzoenen? "

AS : " dat zullen we misschien nog wel eens te weten komen martin . "

MT : " dan zullen we ons nu maar concentreren op de volgende wedstrijd . "

AS : " ja dat moet een spannende en gelijk opgaande wedstrijd worden . "

donder

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 24-02-12
Leeftijd : 46

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum