Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rp Skipo backstage, vervolg op rp met twk

Ga naar beneden

Rp Skipo backstage, vervolg op rp met twk Empty Rp Skipo backstage, vervolg op rp met twk

Bericht  Skipo do jul 05, 2012 11:55 pm

Het licht in de arena gaat uit. Het grote scherm gaat aan waarop Skipo gehavend te zien is

Skipo:"Beste NBD Fans, zoals jullie weten ben ik zojuist aangevallen door 2 van de grootste lafaards van dit rooster.."

Skipo is even stil en schud zijn hoofd

Skipo:" The Wrestlingkiller en zijn maatje Undead Hero"

Skipo neemt een slok van zijn water

Skipo:"Maar mijn wraak zal in de ring zijn, ik zal voor jullie, deze arrogante vervelende nutteloze....

Op dat moment flits het licht uit, er zijn 3 harde klappen van een stoel te horen, het licht flitst weer aan. Skipo ligt aangeslagen op de grond en The Wrestlingkiller staat met een voet boven op hem. The wrestlingkiller brult van het lachen

Thewrestlingkiller:"We zullen nog wel eens zien hoe jouw wraak in de ring zal zijn!"

The wrestlingkiller gooit zijn stoel op Skipo en vertrekt onder luidt geboe geroep van het publiek. De camera zoomt uit op het levenloze lichaam van Skipo en de film op het grote scherm stopt.

Skipo

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 04-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum