Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Upload Identity Crisis

Ga naar beneden

Upload Identity Crisis Empty Upload Identity Crisis

Bericht  HardCore Bleeder za okt 20, 2012 3:36 am

De cameraman loopt rond, backstage, door de gangen. Hij zoekt naar een wrestler om te interviewen, naar iets spannend. Ineens ziet hij een deur op een kier staan, het licht schijnt door de kier. De cameraman kijkt door de kier, zijn camera in de aanslag. Youtuber zit op een doos, in zichzelf pratend, zijn hoofd rustend op zijn handen.

Youtuber: *Sigh* Wat is dat toch met mij? Wie ben ik? Ik ben al zoveel van naam veranderd, van gimmick, van stijl. Eerst als supersnelle Robbie, daarna als de hardcore wrestler HardCore Bleeder, en daar nog honderd-en-één gimmicks tussen.

Youtuber zucht eens diep.

Youtuber: Wat wil ik? Wat wil ik bereiken? Waarom kan ik niet bij een gimmick blijven?!!

Youtuber slaat de lege fles whiskey omver die naast hem staat, deze breekt in 1000 stukken op de grond.

Youtuber: Ik kan nog steeds het publiek bespelen, maar daarjuist! Wat was dat? Ik wist niet meer wie ik nu moest zijn: De HardCore Heel, De Face? Of ben ik gewoon een Twijfelende Tweener?!

Youtuber wrijft zijn schoen in het glas, hij wordt er rustiger van - al was het therapie.

Youtuber: Ik weet het echt niet meer...

Youtuber zet zich recht, de cameraman loopt snel weg.
HardCore Bleeder
HardCore Bleeder

Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 08-02-12

https://www.youtube.com/user/IStopSearchingNames

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum