Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Upload Talking

2 plaatsers

Ga naar beneden

Upload Talking Empty Upload Talking

Bericht  HardCore Bleeder za okt 20, 2012 3:24 am

Youtuber zijn titatron begint te spelen, Youtuber maakt logischerwijs zijn entree naar de ring. De titatron laat een compilatie van Youtubers filmpjes zijn, doorspekt met een paar van zijn beste moves en momenten, samen met een coole soundtrack: 'The Future' van The Van Jets. Youtuber slidet onder de touwen en begint te spreken:

Youtuber: Zoals jullie misschien al weten, heb ik vanavond een match tegen Sickboy, en dit in een one-fall match. Nee, inderdaad, geen tag match met mijn nieuwe tag partner Herbert, gewoon een gewone match. Misschien wilt de GM dat ik mij opnieuw bewijs nadat ik een tijdje weg ben geweest? Ik weet het niet, maar wat ik wel weet: ik zal me vanavond bewijzen!

Het publiek gaat uit hun dak!

Youtuber: Sickboy, je weet niet waaraan je begint: je moet tegen de meest gestoorde, maar direct de meest creatieve wrestler van heel NBD. Een tweener pur sang, zoals jullie nog wel weten uit mijn HardCore Bleeder tijd!

Youtuber wacht even om adem te nemen en lacht.

Youtuber: Jij bent misschien ziek, maar ik ben zieker! In mijn hoofd, in mijn gevechtstijl, in deze ring!

Youtubers lach verbreedt zich met elk woord dat hij zegt.

Youtuber: Voor deze match heb ik Herbert niet nodig in mijn hoek: ik kan het wel alleen af. Deze zeker...

Youtuber kijkt even naar de mat, denkend...

Youtuber: Dat is alles...

Youtuber wandelt weg, een verward publiek achterlatend.
HardCore Bleeder
HardCore Bleeder

Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 08-02-12

https://www.youtube.com/user/IStopSearchingNames

Terug naar boven Ga naar beneden

Upload Talking Empty Re: Upload Talking

Bericht  Sickboy zo okt 21, 2012 4:36 am

HardCore Bleeder schreef:Youtuber zijn titatron begint te spelen, Youtuber maakt logischerwijs zijn entree naar de ring. De titatron laat een compilatie van Youtubers filmpjes zijn, doorspekt met een paar van zijn beste moves en momenten, samen met een coole soundtrack: 'The Future' van The Van Jets. Youtuber slidet onder de touwen en begint te spreken:

Youtuber: Zoals jullie misschien al weten, heb ik vanavond een match tegen Sickboy, en dit in een one-fall match. Nee, inderdaad, geen tag match met mijn nieuwe tag partner Herbert, gewoon een gewone match. Misschien wilt de GM dat ik mij opnieuw bewijs nadat ik een tijdje weg ben geweest? Ik weet het niet, maar wat ik wel weet: ik zal me vanavond bewijzen!

Het publiek gaat uit hun dak!

Youtuber: Sickboy, je weet niet waaraan je begint: je moet tegen de meest gestoorde, maar direct de meest creatieve wrestler van heel NBD. Een tweener pur sang, zoals jullie nog wel weten uit mijn HardCore Bleeder tijd!

Youtuber wacht even om adem te nemen en lacht.

Youtuber: Jij bent misschien ziek, maar ik ben zieker! In mijn hoofd, in mijn gevechtstijl, in deze ring!

Youtubers lach verbreedt zich met elk woord dat hij zegt.

Youtuber: Voor deze match heb ik Herbert niet nodig in mijn hoek: ik kan het wel alleen af. Deze zeker...

Youtuber kijkt even naar de mat, denkend...

Youtuber: Dat is alles...

Youtuber wandelt weg, een verward publiek achterlatend.


Muziek begint te spelen, "Mama said knock you out" galmt door de arena
Een videoclip wordt getoond op het scherm met Sickboy zijn beste wedstrijden en zijn beste bewegingen
Sickboy komt de Arena in gelopen, hij kijkt met woeste ogen naar Youtuber.

Sickboy grijpt een microfoon en schreeuwt: Staan blijven Youtuber!!.

Het publiek is doodstil!

Sickboy: Dus jij denkt zieker dan mij te zijn? laat me niet lachen, ik laat mijn vuisten voor mij spreken. Ken je deze gezegde: Actions speek louder then words!. Dus stel me niet teleur in de ring, want na jou speech verwacht ik een waardige strijd! Ik denk alleen dat jij jou belofte niet zult waarmaken!!! whuahahahahha Twisted Evil.

Het publiek gaat uit zijn dak!

Sickboy:Maar genoeg gezegd, kom op met je zieke vechtstijl. Wij gaan nu de ring in, dan zullen we zien wie de betere worstelaar is.

Sickboy en Youtuber gaan de ring in, de camera's beginnen te draaien ( de match gaat beginnen )

Sickboy

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 30-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum