Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Upload Awesomness

Ga naar beneden

Upload Awesomness Empty Upload Awesomness

Bericht  HardCore Bleeder za okt 13, 2012 10:59 am

De fans schreeuwen, een titatron begint te spelen. De camera zoomt in op die titatron tot die het gehele scherm vult. Er verschijnen letters.

'The HardCore One...'

'The Fist-Pumpin' Sensation...'

'The Footman...'

'Mechwarrior'

'The Witch Doctor'

'The Youtuber...'

Het publiek wordt wild, want ze weten wie er nu voor de ramp gaat verschijnen: de enige, de echte: HardCore Bleeder/Youtuber:
Youtuber strekt zijn armen naar links en rechts en krijgt een staande ovatie van het publiek.
Hij is terug.
'Wupperbol' van 'T Hof Van Commerce speelt als Youtuber naar de ring wandelt, geflankeerd door buigende en roepende mensen. Hij slidet - zoals hij vroeger altijd deed - onder de touwen, wat de sfeer met een factor van 100 doet stijgen. Hij vraagt een mic maar voor hij iets kan zeggen, krijgt hij weeral een staande ovatie. Hij lacht en kijkt in het rond, naar de fans. Daarna gebaart hij voor stilte en begint te spreken:


Youtuber: Hallo iedereen, kennen jullie mij nog?

Youtuber kan een glimlach niet bedwingen, na het gejuich is dit een beetje geplaag. Maar dat kan de fans niet deren, ze tieren verder.

Youtuber: Diegene die aan de wieg stond van NBD, die de fed mee groot heeft gemaakt, maar nu ben ik er alweer meer een nieuwe naamsverandering: Youtuber!

Youtuber wandelt rond in de ring, nog steeds sprekend:

Youtuber: Ik ben even weg geweest, omdat ik zelf de kans kreeg om General Manager te worden! De fed in kwestie heette 'MadFTW', waar ook wel wat gebeurd is, maar na een seizoen moesten we de poorten al sluiten en de ringbel al opbergen, want ik vond gewoon de tijd niet om er 100% voor te gaan.

De fans leven met Youtuber mee.

Youtuber: Maar nu ben ik dus terug hier! Als worstelaar, en ik ben het nog niet verleerd!

Youtuber knipoogt naar de camera.

Youtuber: Ik ga een impact maken zoals ik alleen dat kan, zoals ik vroeger deed: zoals ik altijd zal doen!

De fans juichen tot ze blauw zien van ademtekort.

Youtuber: Ik heb veel geleerd tijdens mijn tijd weg van hier, en een ding is: Ik ga hier NOOIT meer weg, daar kan je op rekenen! En nu ik hier toch ben: ik heb eens nagedacht aan de rol die ik nu wil spelen. Ik heb rondgevraagd, en ik heb besloten een tag team op te richten, met niemand minder dan:

Herbert!

De titatron van Herbert begint te spelen, de fans juichen. Herbert wandelt zelfzeker naar de ring, om dan ook een mic te nemen:

Herbert: Inderdaad, wat mijn vriend Youtuber zegt is waar: wij gaan de tag divisie dooreenschudden!

De fans tieren het uit!

Herbert: Ik heb vorig seizoen in een tag gezeten, maar ik ben er zeker van dat deze tag dubbel zo hard gaat gaan! Wij worden onstopbaar!

Youtuber geeft Herbert een schouderklop.

Youtuber: Wij gaan voor tag team goud! Wij zijn de veteranen van nbd, wij zijn diegene die hier van dag 1 stonden, toen die 'andere' fed, de grootste was. Wij hebben geknokt om meer kijkers te halen, wij hebben het beste van onszelf gegeven, en dat gaan we nu weer doen!

Sommige fans vallen flauw van deze vocabulaire stortvloed.

Herbert: Wij zijn allebei al champs geweest - apart. Youtuber hier is Young Lion Champ geweest, en ik Superheat Champ! Wij hebben het potentieel om opnieuw champ te zijn!

Youtuber richt zich tot de camera en pakt deze vast met een hand, terwijl hij met het andere zijn mic vasthoudt:

Youtuber: Aan alle tegenstanders van ons tag team: we zullen jullie vernederen buiten de ring, in de ring, overal! Je bent nergens veilig als je tegen ons moet, we maken je af in een rap, we maken je af met een trademark, en we eindigen het met een finisher.

Herbert: En zoals iedereen weet, kunnen die wel eens pijn doen.

Herbert en Youtuber geven elkaar een brofist, om dan te samen weg te wandelen...
HardCore Bleeder
HardCore Bleeder

Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 08-02-12

https://www.youtube.com/user/IStopSearchingNames

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum