Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een eerste interview met Maya Natsume (RP voor 25-02-2012)

Ga naar beneden

Een eerste interview met Maya Natsume (RP voor 25-02-2012) Empty Een eerste interview met Maya Natsume (RP voor 25-02-2012)

Bericht  Maya Natsume di feb 21, 2012 8:13 am

Martin Tyler:" Alan! Ik krijg zojuist een berichtje op mijn telefoon dat Claire Hanson backstage klaar staat om een interview te houden met iemand die afgelopen week tijdens de 'Bravest of Souls' haar debuut heeft gemaakt."

Alan Smith:" Haar?! Oh yes! Eindelijk eens wat vrouwelijk schoon tussen al die gespierde macho's van vanavond. We geven snel het woord aan Claire Hanson!"

Het grote titantron scherm springt aan en een camerabeeld van de 'backstage area' wordt zichtbaar. Interviewster Claire Hanson staat met een aantrekkelijke jongedame met heel lang paars haar vlakbij de kluisjes. Claire Hanson heeft een microfoon in haar hand.

Claire Hanson:" Dank je wel, heren! Ik sta hier backstage met Maya Natsume, een vrouwelijke krijgster die afgelopen week haar debuut heeft gemaakt in onze 'Bravest of Souls' show. Maya, zou je ons iets over jezelf kunnen vertellen?"

Maya Natsume: " Hallo, Never Back down fans! Mijn naam is Maya Natsume, een 29 jarige dame die door haar familie is ingeschreven in deze worstelfederatie om haarzelf te bewijzen. Ik zal dit even uitleggen: De Natsume familie is een traditionele groep krijgers en krijgsters die al generaties lang bestaat. Wij hebben een eigen soort 'opleidingsschool' waarin wij mensen trainen, zowel van binnen als buiten de familie. Sinds het overlijden van mijn broer ben ik, als sterkste en oudste nog levende lid van de familie, de leidster geworden van de Dojo en haar pupillen."

Claire Hanson:" Sorry dat ik je heel even onderbreek Maya, maar zeg je nu dat je 29 jaar oud bent en het oudste levende lid van de familie?"

Maya Natsume: " Dat heb je inderdaad goed verstaan, Claire. Het bestaan van onze Dojo en de traditie die wij hebben, wordt door vele andere clans als een bedreiging gezien. Zowel voor ons familieleden als de personen hierbuiten die lid zijn van de Natsume Dojo geldt, dat wij over het algemeen niet zo oud worden. We zijn getraind in het altijd opletten, altijd met ogen in je rug lopen en altijd geconcentreerd blijven op alles wat zich in je directe omgeving afspeelt. Aanvallers en huurmoordenaars kunnen altijd op de loer liggen. "

Claire Hanson:" Poeh! Dat klinkt als een erg zware manier van leven als je het mij vraagt!"

Maya Natsume: " Sommige mensen zien dit als zwaar. Ikzelf ben niet anders gewend dan dit. Het beste wat wij kunnen doen is iedereen die onder onze hoede komt op zo'n manier te trainen, dat al zijn of haar zintuigen verscherpen, zodat ze ten alle tijden gereed zijn, mocht er ooit iets gebeuren. Gelieerd hieraan zit ook de reden dat ik door mijn familie ben ingeschreven hier. Omdat ik de leidster ben, wordt van mij verwacht dat ik mij te allen tijde durf te bewijzen. Dat ik kan laten zien dat ik de sterkste ben en het waard ben om mijzelf de leidster te noemen. Binnen Never Back Down Wrestling betekent dit uiteindelijk hetzelfde doel als voor praktisch iedereen hier: het worden van de wereldkampioen."

Claire Hanson:" Hmm.. Een erg intrigerend verhaal, Maya. Afgelopen week had je dus al bijna weer weg kunnen zijn hier. Met het feit dat je voor die titel gestreden hebt met Dragon Rulez?"

Maya Natsume: " Nee.. Het feit dat ik meteen in mijn eerste wedstrijd tegenover de sterkste persoon van deze hele federatie wordt neer gezet, zie ik niet als een snelle of makkelijke manier om mijzelf te bewijzen. Ik heb geen enkele affiniteit met het vechten in een worstelwedstrijd en zag afgelopen week alleen als een test. Een soort meting om te zien waar ik momenteel sta en naar welk niveau ik mijzelf toe zal moeten werken. Het is duidelijk geworden dat ik flink zal moeten strijden en heel veel zal moeten trainen om mijn doel binnen deze federatie te behalen. Voorlopig ga ik dus nergens heen!"

Claire Hanson:" Een zeer positieve insteek vanuit Maya Natsume hier, mensen. Een leerpunt trekken uit haar allereerste wedstrijd waar velen zelfs na jaren in de worstelring te hebben gestaan nog geen snars van begrijpen. Mijn respect heb je al meteen verdient Maya!"

Maya Natsume: " Dank je wel, Claire."

Claire Hanson:" Ho! Ik zie dat onze tijd er alweer op zit. Maya, heel erg bedankt voor je tijd en je toelichting op wie je bent. Terug naar jullie daar in de arena heren!"

Het grote titantron scherm wordt langzaam zwart als Maya Natsume en Claire Hanson elkaars hand schudden en ieder een andere kant op lopen.

Maya Natsume

Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 12-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum