Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Layout Profiel

+16
rodrik
The Rev
eeyemen improved
Leo Duonrey
Mr. Huijsmans
GFSdennis
Botchamania
Valerio
Jeffry Schoenmakers
Dreamkiller
donder
Vocare ad Regnum
Maya Natsume
Sharkbait
Dragon Rulez
Kannibaal
20 plaatsers

Ga naar beneden

Layout Profiel Empty Layout Profiel

Bericht  Kannibaal di jan 31, 2012 7:07 am

Graag deze layout gebruiken voor het invullen van je profiel. Profielen kunnen gebruikt worden om informatie op te zoeken van iedereen in deze federatie. Daarnaast kan het waardevolle informatie op leveren voor de show.

Naam worstelaar: Vul hier de naam van je worstelaar in
Gedrag voorkeur: is de karakter van je personage goed, gemeen of zit je er tussenin
Finishers: Wat zijn de finishers die je gebruikt
Entreemuziek: Welk entreemuziek past bij jou personage
Achtergrond: Achtergrond van je worstelaar.
Tag partner in fed: Eventuele tag team partner binnen de federatie
Overige informatie: Plaats hier al het overige informatie dat je nog kwijt wilt

Naam worstelaar:
Gedrag voorkeur:
Finishers:
Entreemuziek:
Achtergrond:
Tag partner in fed:
Overige informatie:
Kannibaal
Kannibaal
Admin

Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 18-01-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Nijmegen

https://nbd-twg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Layout Profiel Empty Re: Layout Profiel

Bericht  Dragon Rulez ma feb 06, 2012 5:42 am

Naam worstelaar: Dragon Rulez

Gedrag voorkeur: Tweener

Finishers: Dragon Cross:
Dragon Rulez pakt [naam tegenstander] zijn arm, brengt hem naar de grond
plaatst de tegenstander z'n arm tussen zijn benen, plaatst zijn handen voor de tegenstander z'n gezicht en leunt naar achteren voert een Dragon Cross

Dragon Buster:

Dragon Rulez Irish whips [nome] to the ropes, lifts him up on his shoulders
turns 90 degrees, and slams him a with destructive force on the mat
voert een Dragon Buster




Entreemuziek:


Achtergrond:
Geboren in een dorpje een de Zuiderzee (Ijselmeer) waar worstelen niet bekend is, vanaf zijn geboorte was hij al een grote fan van Pro Wrestling en was met vechtsporten altijd de beste. Eindelijk heeft hij een worstelfederatie gevonden waar hij vol passie z'n droom probeert waar te maken: De beste van de wereld in deze business worden!

Tag partner in fed: (nog) geen

Overige informatie:


Laatst aangepast door Dragon Rulez op vr feb 24, 2012 10:08 am; in totaal 2 keer bewerkt
Dragon Rulez
Dragon Rulez

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 06-02-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Volendam

Terug naar boven Ga naar beneden

Layout Profiel Empty Re: Layout Profiel

Bericht  Sharkbait zo feb 12, 2012 8:59 am

Naam worstelaar: Sharkbait
Gedrag voorkeur: Heel
Finishers: 1...2...3...uit (DDI) , Ob de Mutze (DDI)
Entreemuziek: Last Man Standing - Hammerfall
Achtergrond: Born into a rich family, Sharkbait raises up with a lot of money, influental people around and alot of responsibility, his life was especially one thing: Boring. Without the knowledge of his parents and his teachers he starts to train himself since he was 12 years old. At the age of 15 he found himself in alot of underground fights in the boarding school with other students. But even there he was bored. No real challenge and so he starts to fight until last blood. Satisfaction comes with every single win and so he became one of the most dangerous knock-outers.

Sharkbait

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 12-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Layout Profiel Empty Maya

Bericht  Maya Natsume zo feb 12, 2012 11:02 am

Naam worstelaar: Maya Natsume

Gedrag voorkeur: Ehm... Fan favoriet of Face of hoe je het wil noemen?

Finishers: Deadly Kiss - Maya Natsume hugs the opponent in a passionate way
and kisses the opponent making him/her confused voert een Deadly Kiss

Split Legged Kick - Maya Natsume smijt the opponent in de touwen en rent zelf de andere kant op waarna
Maya een flinke sprong maakt en met haar benen in een splagaat rondjes draait en the opponent meerdere malen tegen zijn kaak trapt. Maya voert een Split legged kick

Entreemuziek:
Kan ik na 7 dagen posten

Achtergrond: Nog te bedenken

Tag partner in fed: Iemand op zoek?

Overige informatie: In RL ben ik een 23 jarige vrouw die al haar hele leven gek is van de WWE en TNA.

Maya Natsume

Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 12-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Layout Profiel Empty Re: Layout Profiel

Bericht  Vocare ad Regnum ma feb 13, 2012 1:46 am

Welkom Maya, RPen is geen enkel probleem! Doe wat je kunt, wij zullen ons best doen om alle rp's in tact te houden mochten er wat wijzigingen in een RP zijn doen wij dit voor de kwaliteit van de show. Daarnaast willen we proberen iedereen het RPen bij te brengen, hoe? Bekijk de shows Razz

Vocare ad Regnum
Vocare ad Regnum

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 08-02-12
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Layout Profiel Empty donder

Bericht  donder vr feb 24, 2012 4:25 am

naam worstelaar : Donder

Gedrag voorkeur : Ruiger voordoen dan hij is

Finishers : Donder en Bliksem : (legt de tegenstander op de mat en legt zijn benen in de knoop en draait zijn armen op zijn rug
OyaLeLe : (Roept k3 de ring in en laat hun een liedje zingen om de tegenstander af te leiden)
Lightning : ( Tilt de tegenstander op zijn schouders en laat hem op de scheids vallen )

Entreemuziek : Thunder (ac/dc)

achtergrond : als klein kind een studiebol die het zat was om te studeren en een heel andere kant op wou , succes had in het judo en daarna koos voor het Worstelen en gefacineerd is van onweer .

nog geen stable

overige informatie :

donder

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 24-02-12
Leeftijd : 46

Terug naar boven Ga naar beneden

Layout Profiel Empty Re: Layout Profiel

Bericht  Dreamkiller vr maa 16, 2012 2:50 am

Naam worstelaar:Masked Kane
Gedrag voorkeur: Slecht
Finishers: Chokeslam To Hell! : zet zijn hand tegen de keel van [nome] en gooit hem op de grond.
Tombstone Piledriver Pin : pakt [nome] in een Tombstoen Clutch en gooit hem op de grond en pint hem.
Hells Gate: zet zijn voet tegen de hoofd van [nome] en wacht tot hij opgeeft
Entreemuziek:
Achtergrond: Masked Kane had een slechte vader die hem de hele tijd sloeg en nooit aardig was. Hij was alleen aardig tegen Kane's broer. Toen was Kane boos en wou zijn broer een keer verslaan en ging op NBD. Toen zijn broer er ook kwam was Kane geschokt en hij wou een wedstrijd tegen zijn broer in Ppv, maar hij verloor en ging toen weg van Never Back Down. Poos later is hij terug gekeerd en wilt nog maar 2 dingen doen en dat is 1: Zijn broer afmaken en 2. De title winnen. Wie hem in de weg zit stuurt hij naar de Hell!
Tag partner in fed: Nog niet maar ik hoop dat ik snel een tag partner vind.
Overige informatie : Wie mij in de weg zit stuur ik naar de Hell!
Dreamkiller
Dreamkiller

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 15-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Westervoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Layout Profiel Empty Re: Layout Profiel

Bericht  Gast za maa 17, 2012 8:47 pm

Naam worstelaar:Sonicbaal
Gedrag voorkeur: goed
Finishers: hij pakt hem op en geeft verscheurd
en me andere finisher is wedgy hij pakt die onderbroek en geeft hem een wedgy

Entreemuziek:
Achtergrond: ik sloeg telkens masked kane, me vader gaf me telkens 80 euro per maand. En gaf masked kane een wedgy. daarvoor heb ik wedgy als finisher. Hij werd telkens op mij.Maar hij kon me niet verslaan. Ik wil hem heeltijd rustig houden. Maar hij wilde telkens tegen mij. Hij werd zo woedend dat hij wegging van huis. Alleen ik ging huilen voor de rest niemand maar toen was ik nog klein. hij zij tegen mij ik ga je naar de hell sturen. En daarna ga je dood hoe ik het wil. En toen nam ik ook wraak.
Overige informatie : Wie mij ziet gaat dood.

Sonicbaal







Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Layout Profiel Empty Re: Layout Profiel

Bericht  Jeffry Schoenmakers vr maa 23, 2012 10:11 am

Naam worstelaar: Jeffry Schoenmakers
Gedrag voorkeur: Face
Finisher: Valkenburg Eat Defeat
Entreemuziek: Loreen - Euphoria
Zoveel valt er niet te zeggen over mij. Ik ben een hardcore gaymer. (FYI Yep I'm gay. Smile ) En we gaan een potje weer laten zien dat wij een goede fed zijn. Smile
YouTube Site[flash][/flash]


Laatst aangepast door Jeffry Schoenmakers op vr dec 28, 2012 1:34 am; in totaal 7 keer bewerkt
Jeffry Schoenmakers
Jeffry Schoenmakers

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Valkenburg aan de Geul

https://www.youtube.com/jeffryschoenmakerstv

Terug naar boven Ga naar beneden

Layout Profiel Empty Profiel Valerio

Bericht  Valerio za maa 31, 2012 5:41 am

Naam worstelaar: Valerio

Gedrag voorkeur: Nooit aardig. En ze zal je altijd proberen te pakken op je eigen woorden. Echt kwaad wordt ze wanneer je laagdunkend over haar praat omdat ze een vrouw is.

Finishers:
Valerio kijkt even naar het publiek, heft haar vuist
en knokt haar tegenstander de tanden uit haar/zijn mond en voert een Girl Power

Valerio tilt de tegenstander op haar schouders
en laat hem op de mat vallen voert een Man Destruction

Achtergrond: Met getrainde technieken en met verpletterend geweld komt Valerio ‘Never Back Down ‘ vertegenwoordigen.
Valerio demonstreert een bereidheid om haar lichaam op het spel te zetten en alles uit de kast te halen om te komen waar ze wezen wil: de top. Een worstelaar die uitblinkt in de brute submission moves afgewisseld met een welgevormd voorkomen.

Tag partner in fed: Malvert

Valerio

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 24-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Layout Profiel Empty Botchamania

Bericht  Botchamania wo apr 04, 2012 9:43 am

Naam worstelaar: Botchamania
Gedrag voorkeur: Goed
Finishers: Danger Zone submission + Windjammer Direct Damage
Entreemuziek: Santino Marella theme
Achtergrond: Botchamania is een grappige worstelaar die technisch ingesteld is. Zijn grootste helden zijn Santino Marella, Zack Ryder en alle grote entertainers. Zijn droom is om een grootse legende te worden. Zijn motto: Als het niet grappig is, dan doet het pijn.
Tag partner in fed:
Overige informatie:
Botchamania
Botchamania

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 03-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Layout Profiel Empty Re: Layout Profiel

Bericht  GFSdennis do mei 31, 2012 3:54 am

GFSdennis
voorkeur gedrag: Fan Favorite (maakt niet uit face of heel)

finisher: One Hit One Wonder, Midnight Eliminator

Midnight Eliminator

GFSdennis grabs the opponent still groggy and pushes him like he is nothing, then the lights flickers on and off and GFS is laughing and laughing. But then! His smile turns into a frown.
GFS grabs the opponent by the gut, gets him on his shoulders, turning him 90 degrees and then smashing his face first on the ground en voert een Midnight Eliminator

One Hit, One Wonder

GFSdennis grabs some barbed wire and wraps it around his fist
and punches the opponent in the face with a brutal force en voert een One Hit, One Wonder

achtergrond: voormalig MMA fighter, wil het nu proberen in de worstelwereld vanwege zijn sterke submissions en goede ground and pound techniek

GFSdennis

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 18-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Layout Profiel Empty Re: Layout Profiel

Bericht  Mr. Huijsmans di jun 05, 2012 9:32 am

Naam worstelaar: Mr. M(H)uijsmans
Gedrag voorkeur: op en top face en een fan favoriet
Finishers: Superhero en Ga maar naar M(H)uijs, man
Superhero: Mr. Muijsmans gaat in de hoek van de ring staan en begint te huilen
alvorens hij schreeuwt: "was ik maar zo goed als belg en juggy!!!" voert een SuperZERO (origineel is: Klimt op de turnbuckle en poseert als een superheld en hij springt er van af en valt [Nome] aan als een superheld en voert een .... Superhero uit
Ga maar naar Muijs, man: Mr. Muijsmans tilt [nome] in een suplex houding en gooit hem achter zich zelf op de grond
en ondertussen draait Mr. Huijsmans zich om en valt met zijn volle gewicht plus AED-apparaten op [nome] voert een Ga maar naar Muijs, man
Entreemuziek: K3-superhero
Achtergrond: komt uit het meest criminele plaatsje van Nederland en vond dat er daar iets aan alle misdaad moest worden gedaan. daarom is hij zelf maar een superheld geworden, maar daar faalde hij hard in en is toen maar gaan worstelen en dat is succesvoller.
Tag partner in fed: sta ik wel voor open, misschien Eric Northman of ryuuzaki. was wel zo in Extreem revenge.
Overige informatie: nvt

Mr. Huijsmans

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 05-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Layout Profiel Empty Re: Layout Profiel

Bericht  Gast di jun 05, 2012 10:57 am

Naam worstelaar: "The Viking King" Eric Northman

Gedrag voorkeur: Tweener. Over het algemeen face maar kan zowaar gewoon Heel zijn. Als de RP een 1100 jarige puber nodig kan ik dat ook zijn.

Finishers:
Skandinavia kombinasjon: Eric Northman kijkt the opponent aan. the opponent ziet er versuft uit... Eric Northman die denkt even na en dan...
Speart hij the opponent. Daarnaar voert Eric Northman een ddt uit en daarnaar een legdrop op the opponent. Eric Northman voert een Skandinavia kombinasjon

Mjölnir Hit: Eric Northman kijkt naar boven en zegt wat in het zweeds.
Dan pakt hij een Mjölnir en slaat daar the opponent mee op het hoofd. Eric Northman voert een Mjölnir Hit

Entreemuziek: amon amarth - Pursuit Of Vikings

Achtergrond: Eric Northman (born c. 900, died c. 930) is the vampire sheriff of Area 5 in Louisiana which encompasses Bon Temps. He is over 1,000 years old as he was born somewhere in Scandinavia during the Viking age. As a child he played by the North Sea, which would mean that he grew up in Denmark or Norway, the two Scandinavian countries which border the North Sea. According to Pam he has a farm in Öland (Sweden). Eric speaks Swedish and refers to old Swedish music. He owns the vampire bar Fangtasia in Shreveport, Louisiana. Eric is 6'4" tall and has blond hair, blue eyes.

Tag partner in fed: Mr aed. Denk dat een goed plan is.

Overige informatie: Ik hou mij aan de Viking deel van mijn Karakter. Niet aan de Vampire deel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Layout Profiel Empty Re: Layout Profiel

Bericht  Leo Duonrey wo jun 06, 2012 8:00 am

Naam worstelaar: Leo Duonrey
Gedrag voorkeur: momenteel face (in feud met alucard) maar kan eventueel veranderen
Finishers: - (komt nog)
Entreemuziek:
Achtergrond: Groot bewonderaar van de oude Spartanen, gaat daarom ook gekleed als Spartaan (maar heeft momenteel niet de gimmick die daar echt bij hoord. Dat kan op termijn eventueel veranderen.)
Tag partner in fed: -
Overige informatie: momenteel heb ik een feud met Alucard, waar we denk ik nog wel een poosje mee door kunnen gaan.

Leo Duonrey

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 05-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Layout Profiel Empty re profiel

Bericht  eeyemen improved vr jun 15, 2012 10:46 am

Naam worstelaar:
eeyemen improved.

Gedrag voorkeur:
wisselvallig, soms aardig soms slecht.

Finishers:
iron fist,
eeyemen improved ziet dat the opponent niet meer weet waar hij is, eeyemen improved heeft dat door en maakt er geruik van.
hij teelt the opponent op en gooit hem omhoog en slaat hem neer uit de lucht met zijn rechter stalen vuist. voert een iron fist

flying backbreaker.
eeyemen improved gilt kijk daar in de lucht. hij springt omhoog en land op the opponent zijn rug.
Daardoor zakt the opponent in elkaar voert een Flying Backbreaker

Entreemuziek:


Achtergrond:
jong begonnen met worstelen in zijn eigen achtertuin met zijn kleinere broertje buldozer, en aan elkaar beloofd om pro's te worden.
buldozer was de favoriet en daar kon eeyemen improved niet altijd goed tegen en dat is nog steeds te merken emotioneel en dat kan overslaan naar fysiek.

Tag partner in fed:
geen buiten fed tag team met buldozer.

Overige informatie:
buldozer is mijn alt Smile en in het spel mijn kleinere broertje en tag team partner haha.

eeyemen improved

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 15-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Layout Profiel Empty Re: Layout Profiel

Bericht  The Rev zo jun 17, 2012 9:06 am


Naam worstelaar: The Rev
Gedrag voorkeur: Goed, kan met de meeste mensen goed omgaan, maar als je ruzie zoekt, kan hij je onverwachts aanvallen
Finishers: The Rev tilt (naam tegenstander) omhoog met een suplex
en houd zijn hoofd klem met beiden armen tot hij stikt voert een The Reverend Tholomew Plague
Entreemuziek:
Achtergrond: The Rev is geboren in Amerika, maar heeft een baan gekregen bij deze federatie. Hij heeft altijd goede vrienden gehad, maar hij besloot dat drummen toch niet zijn ding was, nadat hij in de metalband Avenged Sevenfold had gedrummt, dus ging hij maar worstelen, wat hij wel leuker vond.
Tag partner in fed:-
Overige informatie: -

The Rev

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 17-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Layout Profiel Empty Re: Layout Profiel

Bericht  rodrik do jun 28, 2012 5:06 am

naam worstelaar:Rodrik

gedrag voorkeur: face/betweener... dit wil zeggen dat hij tegen iedereen vriendelijk is zolang ze vriendelijk zijn tegen hem

finishers:

1. onthoofding: rodrik klimt op de top turnbuckle springt, doet een salto in de lucht
en raakt [nome] in de nek met zijn been en voert een onthoofding uit.

2. know your role and get pinned!: rodrik doet een rock bottom
en doet daarna nog een people's elbow en voert een Know Your Role And Get Pinned uit.

3. sweet throat music: rodrik hij wacht tot [nome] recht staat
en dan raakt hij [nome] in zijn keel met de voet en voert een sweet throat music uit.

entreemuziek:

achtergrond: rodrik komt uit een dorpje genaamd Beerzel (België), rodrik heeft nooit veel gehad en heeft daar zijn voordeel uitgeslagen, op zijn 16de begon hij te trainen om ooit in de pro wrestling industrie te geraken, wat hem gelukt is bij ERW en nu bij NBD, omdat hij zichzelf nooit hoger waande dan anderen kreeg hij vroeg in zijn carrière de naam "the people's choice" toegewezen, en sindsdien is rodrik "the people's choice".

tag partner: als er ooit een scenario moest voorkomen dat ik een tag partner nodig heb, dan los ik dat wel op Wink

overige informatie: /

rodrik

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 27-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Layout Profiel Empty RE: Layout profiel

Bericht  Skipo wo jul 04, 2012 9:39 am

Naam worstelaar: Skipo
Gedrag voorkeur: Tussenin, Ik speel liever een face(goede) dan een heel(slechte) maar ik schuw vieze acties in bijvoorbeeld Rp's niet, dus ik zit er eigenlijk tussenin.
Finishers: It's Over: Een Harde Pin damage finisher
Skipo Bomb: Simpelweg een Batista Bomb
Entreemuziek: https://www.youtube.com/watch?v=GoCOg8ZzUfg
Achtergrond: Skipo was een wees, hij is op jonge leeftijd uit het weeshuis geadopteerd door zijn huidige trainer. Zijn huidige trainer, Mike Mctavish was een worstel fan, deed zelf aan amateur worstelen en was een sparringspartner van de plaatselijke bokskampioen. Skipo nam zo nu en dan ook wat bokslessen en mocht op latere leeftijd ook optreden als sparringspartner voor de goede proffesionele boksers. Skipo was traag, maar had een kin die ervoor zorgde dat de bokskampioenen hem niet tegen de vlakte kregen. Mike merkte dit op en stelde hem voor om het eens in de worstel ring te proberen. Skipo heeft dit toen gedaan en door zijn gigantische weerstandsvermogen is hij moeilijk te pinnen. Hij won hierdoor veel wedstrijden en speelde zich snel in de kijker bij de proffesionele worstelbonden. Skipo heeft nu een contract bij de federatie NBD. Hij traint dagelijks erg hard met zijn trainer, 'vader', en beste vriend om zo de beste worstelaar ooit te worden.
Tag partner in fed: Geen Tag-partner, sta er wel voor open

Skipo

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 04-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Layout Profiel Empty Re: Layout Profiel

Bericht  HardCore Bleeder zo aug 05, 2012 11:57 pm

Layout Profiel Hardcorebleeder-card-1

Naam: HardCore Bleeder

Nickname: The HardCore One

Finishers:

Break & Bleed:HardCore Bleeder steekt zijn voet tussen [nome] zijn voeten
kruist ze dan op zijn knee, draait zich om zodat [nome] meedraait en begint kracht te zetten.

Entree:

Bio: logisch...
HardCore Bleeder
HardCore Bleeder

Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 08-02-12

https://www.youtube.com/user/IStopSearchingNames

Terug naar boven Ga naar beneden

Layout Profiel Empty RE: LAYOUT PROFIEL

Bericht  tengkwa ma okt 22, 2012 1:55 pm

Naam worstelaar: Tengkwa

Gedrag voorkeur: Tengkwa is een face (goed persoon)

Finishers: Frog Splash en Space Busterbomb (soort tiger Bomb

Entreemuziek:


Achtergrond:
Tengkwa is in 2002 begonnen met trainen bij FCW Freestyle Championship Wrestling. zijn trainers waren toen Mark Kodiak en Mike Santos. Tengkwa is hard door gegaan in het worstelen en is nu een van de beste technische worstelaars van Europa tengkwa worsteld ook over heel europa.. frankrijk oosterijk, hongarije, zwitersland en belgie Tengkwa is is sterk met highfly zijn finisher frog splash of een spacebuster bomb. heeft hij al veel titles gewonnen Tengkwa is vooral erg gelieft bij de fans

Tag partner in fed: geen vaste tag partner ( tengkwa is meer een alleen worstelaar maar staat wel open voor tag matches)

tengkwa

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 22-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Layout Profiel Empty Re: Layout Profiel

Bericht  J.r. Cash vr nov 02, 2012 11:29 pm

Naam worstelaar: Johnny Cash
Woonplaats: Nashville, Tennessee, United States
Gedrag voorkeur: Face
Finishers: I Walk the Line en Jam session
Entreemuziek:
Achtergrond: Zou zeggen lees de bio's op internet. ;-)
Tag partner in fed:
Overige informatie:
Johnny Cash de muzikant van de fed die na zijn dood ging worstelen.

J.r. Cash

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Layout Profiel Empty Re: Layout Profiel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum