Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welkom NBD

Ga naar beneden

Welkom NBD Empty Welkom NBD

Bericht  J.r. Cash vr nov 09, 2012 12:50 pm

Intro muziek van Johnny Cash klinkt door de speakers. We zien in de ring Johnny Cash staan met een gitaar en een mic in zijn hand.

Cash: "Goedenavond mensen van NBD. Zoals je wel weten heb ik wat muziek gemaakt beter gezegt ik heb de Country en Rock & Roll op de kaart gezet net als de plaats Tennessee in amerika. Ik kom hier een muziekale worstel show weg geven elke keer als ik in de ring sta."

Het publiek begint te juigen.

Cash: "Ja mensen ik ben de persoon die hier..."

VOEG EVEN NAAM VAN MIJN TEGENSTANDER TOE AUB!!! Weet niet wie dat is.

Dan begint de begin intro van >>>>naam<<<<< te spelen en komt hij ringt de ring gelopen en stapt de ring in.

>>>>naam<<<<<: "Even voor de duidelijkheid je komt hier om te worstelen of voor een begravennis dit vraag ik omdat je wel zo gekleed bent in het zwart."
Cash: "Misschien is dat ook wel. Maar dan die van jou want ik heb in gevangenissen staan optreden waar de meeste mensen niet eens in durfde te lopen dus jij bent niet zo moeilijk."

Het publiek jucht en roept: We Want Cash We want Cash.

>>>>naam<<<<<: "Humor iedereen die denkt dat je de werelde komt redden of zo. Laat me niet lachen."
Cash: "Misschien dat niet maar kan ze wel van jou redden."
>>>>naam<<<<<: "Ga lekker gitaar spelen maar ga niet zulke dingen denken en zeggen hier. Ik ben..."

Uit het niets slaat Cash >>>>naam<<<<< met zijn gitaar op zijn hoofd. Terwel >>>>naam<<<<< versuft op de grond ligt pakt Cash weer een microfoon.

Cash: "Ik zou zeggen. Laat de match beginnen want muziek spelen gaat het toch niet worden nu mijn gitaar stuk is. "

J.r. Cash

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum