Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

rp ik weet niet waar ik hem moet zetten hopelijk zien jullie dit

Ga naar beneden

rp ik weet niet waar ik hem moet zetten hopelijk zien jullie dit  Empty rp ik weet niet waar ik hem moet zetten hopelijk zien jullie dit

Bericht  Dominator vr jul 27, 2012 6:52 am

(Martin tyler : ) "Goedeavond en welkom op deze voorafschouwing op volgend tagteam event,graag even het woord aan Clair hanson.



(Clair hanson : ) " Dank u Martin en is Alan er niet?"


(Martin tyler : ) "Nee die laat ons weten dat hij in de file vast zit en het oogstwaarschijnlijk niet halen voor het einde van het intervieuw"


(Clair hanson : ) "O das even narig,maar goed dat jij er bent of ik mocht hier helemaal op mijn 1 tje klaren ,maar genoeg ge-chitchat over naar onze studio gast Dominator .


(Dominator : )"Eindelijk zeg maken jullie es werk van de ware bedoeling van dit intervieuw en dat is dat het gaat over Mezelf,en blijkbaar heb ik een tagteam partner die hetzelfs de moeite niet vond om langs te komen "bekijkt de camera heel zielig"of oh ja das ook waar ik heb hem niets verteld over dit intervieuw,reden ik ben de enige waar het omdraait in dit team en als ik hem even rond me moet verdragen dan is het zo maar ik zeg het je eenmaal "bekijkt de camera opeens heel anders of enkele minuten geleden"ik doe dit maar om 1 reden en dat is de beste te zijn .......

(Clair hanson : ) "Sorry dat ik je onderbreek maar hoe kan dat je claimt altijd dat je de beste bent maar kijk naar je verleden daar ging het ook al mis"

(Dominator : ) "Wat er daar gebeurt is was sabotage ik werd tegen gehouden door een bende idioten,maar als ik hier es rondkijk ben ik omringd door bijzondere talenten net als mezelf "kucht es" maar laat een ding zeker wezen ronald haal je geen gekke ideeen in je hoofd om plots de held uit te gaan hangen want dan zorg ik persoonlijk dat je carriere over is want dan kom ik plots uit het onverwachts ,op een onbewaakt moment Bam licht uit en ronald over en out.
En begrijp me niet verkeerd ik heb respect voor mijn partner want wees es eerlijk je moet al gek zijn om met mij samen in tag te gaan.


(Clair hanson : )"Wow en toch kun je het opbrengen om respect te tonen aan je partner dat zal vonken geven hopelijk heeft die het intervieuw gezien en weet hij wat er hem te wachten staat , dit was het voor vandaag we hebben helaas geen tijd meer genoeg jammer dat...

(Alan smith Smile "Ola ola net op tijd om af te sluiten dit was vooral Martin tyler en Clair hanson
en vooral een sarcastisch bedankje je aan al de automobillisten doe het net vandaag nodig vonden om allemaal tergelijkertijd op vakantie te gaan "Kijkt richting camera en zegt dont drink dont do drugs just wrestle it

Dominator

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 14-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum