Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

gfs is de klos

Ga naar beneden

gfs is de klos Empty gfs is de klos

Bericht  Gast do jul 26, 2012 11:06 am

Live beelden van het kantoor van Gm Kannibaal. We zien hem druk aan de telefoon.

Kannibaal: "Ik zou het niet weten Dreamkiller. Ik heb Dennis, Tanaka en great one sinds afgelopen zaterdag niet meer gezien."
...
Kannibaal: "Kom hier naar toe."

Dan word er op de deur geklopt. Kannibaal geeft een sein en dan word er nogmaals geklopt en weer geeft Kannibaal een sein. Dan word er weer geklopt en kannibaal loopt naar de deur en opent geiriteerd de deur.
Hij zit GFS staan bont en blauw vast gebonden met ducetape en een envelope op zijn buik. Kannibaal pakt de envelop en opent hem. In de envelope is er een dvd te vinden. Kannibaal stopt deze in zijn laptop en start de film.


...
*Er komt een busje aangereden bij het huis van arkin. Arkin staat buiten en wacht tot het busje gestopt is.*

Arkin: "Eindelijk Eric, hoe moeilijk is het om nu gfs in de bus te gooien en hier naar toe te komen?"
Eric: "Niet zo moeilijk. Maar hij begon te bazelen over iets van Tag Titel Ticket en Tan-One. Dus heb die 2 mee genomen."
Arkin: "Als je maar niet denkt dat ik die 2 naar binnen til. Doe dat zelf maar."
Eric: "Heb gfs ook mee genomen. Hij kan titelen. Haha"

*Arkin geeft een teken en Eric opent het busje en haalt gfs eruit.*

Eric: "VGM GFS Dennis, til die 2 naar binnen."
GFS: "Nee Eric dat doe ik niet. Dit omdat ik..."
*Eric slaat Gfs vol in het gelaat*
Eric: "De volgende is niet zo zacht. Dus DOE NU wat Arkin en ik vraag. Til die 2 naar binnen."
gfs: "NEE Eric. Al ga je op je kop staan en je doet een regen dans terwel arkin het volkslied..."
*Eric slaat met zijn volle vuist tegen gfs zijn hoofd. Daar door valt gfs plat neer en blijft roerloos liggen.*
Eric: "Vgms som idag kan också inget mer."
*Eric geeft een sein en de lijfwachten van Arkin komen aangelopen.*
Eric: "Breng die 2 in het busje naar de kelder. En dat hoopje op de grond breng dat naar arkin."

*Het beeld flits en we zien Arkin en Eric en Gfs die vast gebonden is.*

Arkin: "Eric echt de volgende keer wat minder grof. Onze gast moet praten niet slapen. Hihihi."
Eric: "Uh ja sorry maar goed hij vroeg er om en ja soms hebben ik last van handjes die iets raken."
Arkin: "Ach maak niet uit. Ik zie dat die bij komt... aarde aan Gfs."
Gfs: "W-w-w-at is er gebeurt?"
Arkin: "Je heb een tijdje geslapen. Nou ja een tijdje een paar uur hahahaha. Maar goed dat doet er nu niet toe. Wij vroegen ons af wat dat ticket betekent waar over jij het had?"
gfs: "Ik zeg niks."
Arkin: "Kijk die vuist in je gezicht is nog maar het begin. Laat ik het zo zeggen er zijn 2 opties. Optie 1, je beantwoord gewoon onze vragen en ik zorg dat je niet meer schade krijg. Optie 2, beantwoord onze vragen niet en dat wil je niet weten wat we gaan doen met je. Dus kies maar.'
Gfs: "Oke oke, maar beloof mij dat jullie volgende week je hoofd niet laten zien bij nbd."
Eric: "Jij on..."
Arkin: "Eric hou je mond. Gfs oke dat doen we als de info goed is."
Gfs: "Nou, het zit zo. Kannibaal heeft groots gedeelte van ERW over genomen. Nu zijn er daarom wat Belts verandert en bij gekomen. Nu is het idee van Kannibaal dat de tag belts door Tan-One word gewonnen op de ppv. Nu zit dat er ook na uit. Want Tanaka die kan dat zelfs in zijn eentje aan."
Arkin: "Dus als ik het goed begrijp. Als Tan-one niet komt op dagen maar wij wel op de ppv kunnen wij die titelmatch overnemen. Dat lijkt mij een goed idee."
Gfs: "Dat zei ik niet. Ik zei d..."
Eric: "Ja dat hoorde we. Maar hoorde jij wat Arkin zei. Wij willen die match voor die belt."
Gfs: "Dat kan ik niet regelen."
Arkin: "Kijk gfs, ik zorg dat je word afgeleverd bij Kannibaal zijn kantoor en ik zorg er voor dat wij volgende week niks doen. Alleen dan willen wij op de ppv een tag Title match."
Eric: "Het word tijd dat je terug naar nbd ga en kannibaal dit vertelt. Die andere 2 zijn onderpand."

*Dan stop de video*

Kannibaal kijkt gfs aan.
Kannibaal: "Uh ja, mooi volgende week rust. Maar wel een title voor die 2. Ja dat is feest."

Beelden schakelen over naar de ring

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum