Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Wraak Van The WrestlingKiller

Ga naar beneden

Het Wraak Van The WrestlingKiller Empty Het Wraak Van The WrestlingKiller

Bericht  WrestlingKiller vr jul 20, 2012 5:16 am

MT:"We hebben vorige week woensdag gezien dat The WrestlingKiller had te weten te winnen van Skipo hoe zou Skipo zich nu voelen wat denk jij Alan Smith?"

AS:"Ik denk dat skipo wel niet blij zou zijn ik wou ook eigenlijk dat skipo won."

MT:"Nee juist niet TWK heeft zich bewezen als winnaar laten we kijken hoe."

Live beelden worden gezet van vorige week van wedstrijd:The WrestlingKiller Vs Skipo
------------------------------------------------------------------------------------------------
Skipo springt op de bovenste turnbuckle en houdt zijn beide vuisten samen en richt hen naarboven
om zich dan naar de tegenstander te werpen en hem te raken met een sterke Double Axe Handle!!
THE WRESTLINGKILLER HEEFT EEN WOND!!!
Skipo probeert een pinbeweging uit te voeren
De scheidsrechter begint met tellen...
....1....
The WrestlingKiller staat op en vecht direct terug
The WrestlingKiller grijpt Skipo bij het hoofd
trekt hem naar beneden en schopt met zijn knie met alle kracht in zijn gezicht om een lichte Knee on Head uit te voeren!!
The WrestlingKiller stopt zijn tegenstander en grijpt hem bij de arm
om hem met een harde elbow smash te raken met een geweldadige Arm Wrench & Elbow Smash!!
The WrestlingKiller grijpt zijn tegenstander zijn hoofd en klemt hem onder zijn arm
en draait over zijn tegenstander heen en laat zich vallen zodat zijn tegenstander ook moet vallen met zijn nek verdraait en voert zo een Fantastische Modified Swinging Neckbreaker uit!!
The WrestlingKiller beklimt de turnbuckle en houdt beide vuisten samen
om dan naar de tegenstander te springen en zijn vuisten snel omlaag te brengen met een lichte Double Axe Handle!!
The WrestlingKiller probeert een pinbeweging uit te voeren
De scheidsrechter begint met tellen...
....1....
....2....
....3....
THE WRESTLINGKILLER WINT DE WEDSTRIJD EN VERSLAAT SKIPO!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------
MT:"Dat was me er een TWK heeft zich echt bewezen Alan Smith."

AS:"Juist niet Skipo is eigenlijk de echte winnaar en iedereen van de NBD Fans weten dat nou laten we kijken naar de volgende match."

Opeens begint the Entrance theme van The WrestlingKiller.


The WrestlingKiller komt de ring in met een microfoon.

The WrestlingKiller:"Zoals jullie weten heb ik Skipo Knock out geslagen het was best niet moeilijk."

The WrestlingKiller Lacht wat kwaadadig.

The WrestlingKiller:"Maar nu heb ik andere plannen ik ga mijn wraak op hem vergoten."

Het publiek begint boe te roepen al toch beginnen sommigen te juichen.

The WrestlingKiller:" Roep maar boe maar hij zal het voelen."

The WrestlingKiller loopt wat rond en staat weer recht op.

The WrestlingKiller:"Zoals jullie weten heb ik een match vanavond tegen Venomzz Het wordt wat moeilijk maar ik ga hem helemaal kapot maken zo ga ik dan door naar de finale die ik zal gaan winnen."

Opeens Loopt Skipo van achteraan en probeert TWK van achter te slaan en raakt hem ook nog.

TWK ligt op de grond en staat in een keer op en rent weg naar de stage.

Skipo pakt de Microfoon die op de grond ligt en spreekt

Skipo:"Ja ren maar weg maar ik zal je toch wel krijgen en weet je wat waneer je "Wraak" begint te vergroten ik zal klaar staan voor je!!"

The WrestlingKiller loopt langzaam weg en lacht heeel kwaadadig.



WrestlingKiller

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 05-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum