Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leo en Alucard

2 plaatsers

Ga naar beneden

Leo en Alucard Empty Leo en Alucard

Bericht  Leo Duonrey wo jun 20, 2012 2:15 am

Het wordt helemaal donker in de arena en Just Like You Imagined van Nine Inch Nails begint te spelen. Leo Duonrey komt tevoorschijn en loopt naar de ring, met een microfoon in zijn hand. Zodra hij in de ring is begint hij te praten.

Leo Duonrey: "Hallo allemaal, zijn jullie al een beetje bekomen van de beledigingen van ons vampiertje vorige week? Ik hoop van wel, want de kans is groot dat jullie vandaag weer flink wat minder aardige dingen zullen horen van Alucard. Waarschijnlijk komt hij nog voordat ik uitgepraat ben hier binnenvallen, en ik vermoed dat hij niet heel enthousiast is over zijn debuutwedstrijd vorige week. Het is natuurlijk ook niet niks om in elkaar geslagen, en dan bedoel ik ook echt helemaal in elkaar geslagen, te worden door een persoon van negenhonderdduizend en vijfenveertig honderd drieëndertig jaar oud die van de Spartanen houdt. Wie was dat ook al weer, die mij zo noemde? Oh ja, dat was die Arkin Mahtava. Hoe dan ook, ik had het over vorige week. Voor die wedstrijd zei ik tegen jullie dat meneer de vampier niet heel ver zou komen wat betreft vechten. Maar ik moet zeggen dat hij het voor zijn doen nog niet slecht deed. Hij heeft in totaal zo'n acht keer met succes geprobeerd mij wat te laten voelen. Dat kan slechter, toch?"

Leo Duonrey wacht op een reactie uit het publiek, maar het blijft stil.

Leo Duonrey: "Oké, misschien toch niet. Vonden jullie dan dat Alucard gewoon liet zien wat een slappeling hij eigenlijk is?"

Het publiek reageert nu wel, en is het duidelijk eens met wat Leo Duonrey zei.

Leo Duonrey: "Ik moet zeggen dat daar ook wel wat in zit. Alucard, we hebben net geconcludeerd dat je een slappeling bent. Dat wist ik op zich al een poosje, dat is namelijk bij de meeste mensen die zich verschuilen achter goocheltrucjes en beledigingen zo, maar nu weten we het dus zeker. En weet je wat je nog meer bent, Alucard? Je bent een..."

Leo Duonrey

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 05-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leo en Alucard Empty Re

Bericht  Alucard do jun 21, 2012 11:38 pm

Midden in Leo zijn zin springen ineens alle lichten in de Never Back Down Arena uit. Na een periode van volledige duisternis van ongeveer tien seconden, springen de lampen weer terug aan en staat Alucard ineens pal achter Leo Dunrey. Alucard brengt geluidloos zijn microfoon vlakbij Leo Dunrey zijn oor als hij met een rustige toon spreekt.

Alucard: " Alucard is een wat?"

Leo Dunrey, totaal onaangedaan doet twee stappen naar voren en draait zich om zodat hij oog in oog staat met de gevreesde vampier. Terwijl hij Alucard in zijn ogen aankijkt praat hij gewoon verder met de fans alsof er niks aan de hand is.

Leo Dunrey:" Voordat ik ruw werd onderbroken, wilde ik jullie graag nog even zeggen dat Alucard een bedrieger is. Uit de oude legendes weten we allemaal dat wanneer een mens gebeten wordt door een vampier, deze mens zelf ook in een vampier zal veranderen. Gek genoeg, gebeurd er niets anders dan een beetje hoofdpijn en duizeligheid bij alle slachtoffers waar Alucard zijn kermis-tandjes in heeft gezet."

Alucard: " "HA! Mijn beste Leo-tje.. Dát is de legende waarin jij gekozen hebt om te geloven? Je hebt te veel naar slechte B-films uit het horror genre gekeken, mijn vriend. Wanneer wij vampieren graag willen dat iemand in onze soort verandert, dan kunnen wij dat verzorgen. Echter, wanneer ik gewoon iemand in zijn strot bijt en zijn bloed uit zijn lichaam weg zuig, zal er niets anders gebeuren dan dat diegene sterft! Zie het maar als een gift dat ik alle aangevallen bewakers heb laten leven! Maar goed... Ik zou dus heel erg teleurgesteld zijn in dat ik vorige week mijn eerste wedstrijd verloren heb?

Alucard zet zijn hoed af en zijn blik verandert ineens van vrolijk naar kwaad. Hij begint door de microfoon te schreeuwen.

Alucard: " Nogal logisch dat ik daar pissig over ben! Als het nu mijn schuld was geweest dat ik verloren had, dan zou dat een ding zijn. Maar deze vervloekte NBD ring is veel stugger dan de ring van onze vorige federatie en die Kannibaal die hier de General Manager behoort te zijn, bezorgt mij een eeuwige migraine met dat eeuwige 'ik ben meneer verantwoordelijk' gedoe van hem. Hoe moet ik mij in godsnaam nog concentreren op een wedstrijd met zo'n ongewassen holenbeer als jou! De stank alleen is al voldoende om de helft van het rooster hier plat te leggen!"

----------------

Alucard

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 04-06-12
Leeftijd : 39

Terug naar boven Ga naar beneden

Leo en Alucard Empty Re: Leo en Alucard

Bericht  Leo Duonrey vr jun 22, 2012 3:34 am

Leo Duonrey: "Je hebt hopelijk wel door dat je momenteel alleen maar uitlegt waarom het je eigen fout is dat je verloor? Want van zogenaamd stugge ringen heb ik net zoveel last gehad als jij, helemaal niks geen last dus. Stel je niet zo aan. En wat betreft GM Kannibaal, die preek die jij van hem kreeg, kreeg je alleen maar omdat jij bewakers aan had gevallen. Eigen fout dus. En dan heb je het over stank? Je zou toch zeggen dat jij wel wat gewend moet zijn, als je hele dagen in je eigen stank rondloopt. Beter een ongewassen holenbeer, als je me echt zo wil noemen, dan een vampier die een paar eeuwen in een doodskist stank heeft liggen produceren. Hoe dan ook, voordat ik hierheen kwam kreeg ik te horen dat ik vanavond een interessante wedstrijd heb. Dat wilde ik vertellen nadat ik iedereen hier wat had uitgelegd over echte vampiers, maar dat moest jij weer komen verpesten. Gelukkig kan ik je vanavond overtuigen dat je dat maar niet meer moet doen. Jij en ik vechten namelijk allebei in dezelfde interessante wedstrijd die ik net al noemde. Ik vecht samen met onze GM Kannibaal, die overigens ook nog wat problemen met jou heeft vermoed ik, en jij vecht met R. Reedijk. Hopelijk bied je vandaag wat meer tegenstand."

Leo Duonrey

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 05-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leo en Alucard Empty Re: Leo en Alucard

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum