Never Back Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Title match: TBOS World Tag Team Champion

Ga naar beneden

Title match: TBOS World Tag Team Champion Empty Title match: TBOS World Tag Team Champion

Bericht  VenomzZ di jun 12, 2012 3:47 am

Boom! Boom! Boom! Plotseling, Alle lichten gaan uit, er verschijnt een groene mist rond om de ring terwijl er op de achtergrond muziek draait "Sting WCW Crow theme". licht begint als bliksem te flitsen en daar staat VenomzZ bij de entree.
Hij loopt naar de ring toe, stapt de ring in, pakt een mic en kijkt naar het publiek.


MT: "Daar is hij dan! Blijkt dat er wat groots staat te gebeuren".
AS: "Klopt inderdaad Martin, ondankt dat VenomzZ de vorige week heeft verloren ziet hij er blij en goed uit!"

VenomzZ: "Vandaag is het zover! Ondanks ik telkens verloren had tegen sterke tegenstanders, is mijn moeite en inzet toch
gezien. Vandaag staat er iets groot te gebeuren!"


* Fans gaan uit hun dak en kan niet wachten wat er gaat gebeuren.

VenomzZ: "Ik ben niet de enige die opgemerkt is en daarom roep ik naar voren 'Full House'!.

Vuurwerk schiet vanuit elke hoek en daar komt Full house aangelopen.


* De fans gaan wederom uit hun dak!

VenomzZ: "Full House, kom binnen. Ik heb respect voor je omdat je ook altijd tot het uiterst gaat zoals mij".

Full House: "Dank je VenomzZ, de respect is wederzijds. Alleen...waarom ben ik hier en wat staat mij te wachten??"

VenomzZ: "Niet alleen jij... maar wat staat ons te wachten.. vandaag... eigenlijk al over een aantal seconden zullen wij een
tag team vormen!!"


* De fans beginnen steeds harder te juichen,

Full House: "Wij in een tag? Strak! maar tegen wie gaan we vechten dan?"

VenomzZ: "Tegen iemand die je niet graag mag... en het leuke is dat je hem vandaag van iets kan ontnemen...
En dat is de TBOS world tag team title!!"


Full House: "Wat??? gaan we tegen donder vechten?? Hij zit me inderdaad al langer dwars.. 'Bloed begint te koken, en de
adrenaline begint te stijgen'. VenomzZ we pakken de titel van Donder en Rugbyspeler!"


VenomzZ: "Foolio... ik ben er klaar voor 'ook venomzZ begint de adrenaline te voelen'!

Beide heren draaien zich om en kijken naar de entree en wachten op hun tegenstanders... de camera richt zich op de entree....
VenomzZ
VenomzZ

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 06-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum